رویدادهای عراق در یکشنبه 28 جوزای 96
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۶    ۱۳۹۶/۳/۲۸ کد خبر: 134714 منبع: پرینت

** وزارت آموزش عالی و پژوهش علمی عراق امروز با صدور بیانیه ای رسمی از کشف یک گونه جدید جلبک آبی در عراق خبر داد که سبب تاخیر در پیری می شود.
یکی از اساتید دانشگاه ذیقار در جنوب عراق این جلبک های جدید را که تاکنون به ثبت نرسیده اند، کشف کرده که با توجه به شکل و ویژگی های ژنتیکی
متفاوت از سایر گونه ها، سرشار از ویتامین هایی هستند که باعث تاخیر پیری در انسان می شود و در صنایع دارویی می توان از آن استفاده کرد.

** حیدر العبادی شامگاه شنبه در آستانه سفر به تعویق افتاده اش به ریاض، در جمع گروهی از اصحاب رسانه و در واکنش به تلاش های آمریکا برای دور کردن عراق از ایران گفت که 'اگر ملک دنیا را به ما بدهند و بخواهند به طور رایگان عراق را بازسازی کنند، هرگز از رابطه با جمهوری اسلامی ایران دست بر نمی داریم'.

** فرمانده عملیات استان نینوا در بیانیه ای ورود نیروهای عراق به داخل بخش قدیمی شهر موصل را به عنوان آخرین پناهگاه تروریست های داعش در بخش غربی این شهر اعلام کرد.
وزارت داخله عراق متعاقب این اعلام در بیانیه ای، جنگ در بخش قدیمی شهر را آخرین ایستگاه جنگ با نیروهای باقی مانده گروه تروریستی داعش در موصل دانست.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عراق
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است