مایک پنس به زودی رییس‌جمهور آمریکا می‌شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۹    ۱۳۹۶/۳/۲۹ کد خبر: 134725 منبع: پرینت

«ریچارد پینتر»، وکیل دوره جورج دبلیو بوش، رییس جمهور اسبق آمریکا روز گذشته (شنبه) هشدار داد: اگر «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا «رابرت مولر»، مسوول بخش تحقیقات اف بی آی در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را اخراج کند، «مایک پنس»، معاون دونالد ترامپ چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا خواهد شد.

ریچارد پینتر در حساب توییتر خود نوشت: آنها سعی دارند مولر را اخراج کنند. اگر این اتفاق بیفتد، مایک پنس به زودی چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا خواهد شد.

ریچارد پینتر این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ و اطرافیانش در خصوص توانایی مولر برای انجام تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا ابراز تردید کردند.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه در حساب توییتر خود از رابرت مولر انتقاد کرد و نوشت: تحقیقات در خصوص روسیه بدست افرادی بسیار بد و نامناسب اداره می شود. این توییت ترامپ هم یک روز پس از آن منتشر شد که واشنگتن پست گزارش داد رابرت مولر تحقیقات خود را گسترش داده است و قصد دارد به این مساله رسیدگی کند که آیا دونالد ترامپ مقامات ارشد اطلاعاتی را تحت فشار قرار داده است تا در روند تحقیقات دخالت روسیه تغییراتی ایجاد کنند یا خیر.

خبر اخراج رابرت مولر بدست ترامپ از هفته گذشته جنجال برانگیز شد. کریستوفر مولر، دوست صمیمی دونالد ترامپ دوشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که رییس جمهور قصد دارد رابرت مولر را اخراج کند. به دنبال انتشار این خبر، سارا هوکابی، یکی از سخنگویان کاخ سفید اعلام کرد: کریستوفر چنین حرفی را برای خودش گفته است و رئیس جمهور آمریکا قصد ندارد رابرت مولر را اخراج کند.

رابرت مولر ماه گذشته میلادی پس از آنکه ترامپ، «جیمز کومی»، رییس اف بی آی را اخراج کرد، به عنوان رییس بخش تحقیقات اف بی آی در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا انتخاب شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است