نخست وزیر پاکستان بار دیگر عازم عربستان شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۹    ۱۳۹۶/۳/۲۹ کد خبر: 134738 منبع: پرینت

محمد نواز شریف نخست وزیر پاکستان که هفته پیش در راس یک هیات عالی سیاسی-نظامی برای گفتگو با مقامات سعودی درخصوص تحولات اخیر در روابط کشورهای حوزه خلیج فارس به عربستان سفر کرده بود، روز یکشنبه نیز همراه اعضای خانوده اش عازم عربستان شد.

دفتر نخست وزیری پاکستان هدف از سفر جاری نواز شریف به عربستان را، سفری زیارتی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اعلام کرده است.

معمولا همه ساله در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، عالی ترین مقام های دولت پاکستان برای انجام سفرهای زیارتی، عازم عربستان می شوند و در حاشیه سفرهای زیارتی خود، دیدارهایی نیز با پادشاه و سایر مقامات بلندپایه این کشور انجام می دهند.

'ممنون حسین' رییس جمهوری پاکستان نیز طی هفته گذشته برای انجام سفری زیارتی-سیاسی در عربستان حضور داشت و شب گذشته جدّه را به مقصد اسلام آباد ترک کرد.

براساس بیانیه صادره از سوی دفتر ریاست جمهوری پاکستان، ممنون حسین در مدت اقامت در شهر مکه، بنا به دعوت پادشاه عربستان، ملاقاتی با ملک سلمان در قصر وی در شهر مکه انجام داد و دو طرف به گفتگو و تبادل نظر درخصوص روابط دوجانبه پرداختند.

در بیانیه های دفاتر نخست وزیری و ریاست جمهوری پاکستان در خصوص سفرهای زیارتی آنان همراه خانواده به عربستان آمده است که این سفرها کاملات با هزینه های شخصی این مقامات انجام شده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
عربستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است