نیروهای قطعه خاص 20 امنیت، 5 تن را کشتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۳/۲۹ کد خبر: 134770 منبع: پرینت

نیروهای قطعه‌ی خاص 20 امنیت ملی افغانستان در پی یک ماموریت در منطقه‌ی سیاه چوب ولسوالی غنی خیل ننگرهار، 5 تن را کشته و 5 تن دیگر را با خود برده‌اند.

به نقل از یک، عطالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار با تایید این خبر می گوید که هنوز معلوم نیست که کشته‌شدگان و بازداشت شدگان چه کسانی هستندو بررسی‌ها در این مورد جریان دارد.

باشندگان محل می گویند که کشته ها و دستگیر شده ها افراد غیرنظامی بوده اند که در یک فارم مرغداری در محل یادشده مشغول بودند.

هرچند از هویت کشته‌شدگان بازداشت شدگان معلوماتی هنوز در دسترس نیست، اما گروه‌ طالبان و گروه داعش در ننگرهار تحرک‌های زیاد و گسترده دارند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات خودی
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   تربیت شدگان وحشی غرب سالها است با کمک بیگانگان خون هم وطنان خود را میریزند . چرا از انتحاری دیروز سخنی در میان نیست که بیش از دویست تن عسکر نوکر به هلاکت رسیدند .
حبیب الله یوسف زی

>>>   در هر گوشه و کنار کشور یک تعداد افراد در روز کارگر مزارع اند و در شب طالب ، داعش و رهزن و جنایتکار ولی و قتی عملیات تصفیه کاری صورت میگیرد و جنایت کاران به سزای اعمال شان میرسند ستگانشان مصاحبه میدهند که مردم عام بودند که عملیات تصفیوی را زیر سوال ببرند که گویا دراین عملیات مردم عادی آسیب دیده اند که این همسویی با جنایت کاران است که هر مردم را به خاک و خون می اندازند. خارکش

>>>   دویست؟ این دویست چقدر است طالب جان؟؟؟
زرمینه از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است