ابراهیمی:معترضان خیمه چهارراه زنبق را بردارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۶/۳/۲۹ کد خبر: 134772 منبع: پرینت

معترضان جنبش دادخواهی رستاخیز تغییر، چادرشان را از چهارراهی زنبق کابل بردارند.

عبدالرووف ابراهیمی، رییس مجلس نمایند‌گان در نشست عمومی مجلس روز دوشنبه 29 جوزا گفت: در این مجلس مصوبه دادیم و الزامی است که هردوطرف (حکومت و معترضان) احترام به مصوبات داخل تالار را به تطبیق و اجرا بگیرند.

ابراهیمی با اظهار اینکه برآورده‌شدن برخی از خواسته‌های معترضان زمان‌گیر است، در بخشی از صحبت‌هایش یادآور گردید که ما نمایندگان مردم هستیم و از معترضان نیز نمایند‌گی می‌کنیم و معترضان در احترام به مجلس خیمه خود را جمع کنند یا آن را به موقعیتی ببرند که باعث سکتگی در اجراییات شفاخانه ایمرجنسی نشود.

این درحالی است که معترضان در واکنش به بندشدن راه ها خیمه های خود را جمع کردند اما خیمه ساحه چهارراهی زنبق که محل تیراندازی بر مظاهرکنندگان روز جمعه 12 جوزا است را نگاه داشته و می گویند که این خیمه را تا مجازات عاملان کشتار مظاهرکنندگان و عملی شدن اصلاحات باقی خواهد بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس نمایندگان
معترضان
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
جامعه مدنى به عنوان يك قشر تاثير گذار در ماورايى قدرت حكومتى عمل مى كند و به عنوان نماينده يى ارزشهاى مدرن مطرح است . در افغانستان مزدبگير ها ، وابسته گان حكومتى و نا مدنى ترين ها در اين ساختار ها گرد آمده و مانند ملا هاى حكومتى دست خود را به فرمان حكومت و خارجى ها بلند و پايين مى كنند .
اين ها همان ملا ها اند منتها ملا هاى نكتايى دار و لب گلابى ها.
چه گند بازارى در اين كشور روان است .

>>>   ابراهیمی دروغ می گوید شما به چه دلیل نماینده مردم هستید؟ تمام فتنه ها زیر سر همین پارلمان نالایق است جمع کنید این لانه فساد را شما بیش از بقیه مزاحم هستید.

>>>   اقای پدرام با خوشونت دیشب بین پولیس و خیمه زنان شما تعداد قاتلین که شما باعث ان شده اید دو نفر زیاد شد بناهن شما قاتل این انسان ها خوش باور و بیگناه شده اید مانند جنبش روشنایی
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است