مهاجم لندن: می‌خواهم همه مسلمانان را بکشم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۶    ۱۳۹۶/۳/۳۰ کد خبر: 134795 منبع: پرینت

شاهدان عینی می‌گویند فرد مهاجمی که با موتر به صورت عمدی نمازگزاران لندنی را زیر گرفت، در زمان انجام این حمله فریاد می‌زده است که "می‌خواهم همه مسلمانان را بکشم."

یک شاهد عینی حادثه حمله به نمازگزاران در شهر لندن تاکید کرد: راننده خودرو به سرعت به سوی نمازگزارانی که از مسجد بیرون می آمدند، تغییر مسیر داد و در حالی که فریاد می زد، می خواهم همه مسلمانان را به قتل برسانم، به سوی مسلمانان حمله ور شد.

وی در ادامه افزود: تعدادی از نمازگزاران در اثر برخورد با این خودرو چند متر به اطراف پرتاب شدند. برخی به شدت زخمی شدند. فرد مهاجم قصد فرار داشت ولی نمازگزاران توانستند او را دستگیر کنند.

یک شاهد عینی دیگر به بی بی سی گفت: خودروی ون عمدا به سمت چپ تغییر مسیر داد و تنها هدف آن زیر گرفتن مردم بود. یک نفر زیر خودرو گرفتار شده بود و مردم به او کمک کردند تا خارج شود.
وی تاکید کرد: زمانی که مردم فرد مهاجم را دستگیرد کردند، همچنان فریاد می زد "می خواهم همه مسلمانان را به قتل برسانم."

پولیس اعلام کرده است که یک مرد را در صحنه حادثه بازداشت کرده و هیچ مظنون دیگری شناسایی نشده است.

یک شاهد عینی گفت: این موتر 3 سرنشین سفیدپوست بریتانیایی داشت و نمازگزاران خودشان یکی از مجریان این حمله را دستگیر کردند ولی دو نفر دیگر از محل حادثه فرار کردند.

بر این اساس، عملیات زیر گرفتن با خودرو در منطقه‌ای در لندن انجام شد که اتباع الجزایری، سومالی، یمنی و بنگالی در آنجا سکونت دارند و دو مسجد نیز در این منطقه وجود دارد. شاهدان عینی احتمال می‌دهند که این حادثه با انگیزه انتقام در واکنش به حمله اخیر لندن بوده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجم لندن
انگلیس
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است