کمیشنران منتخب کمیسیون اصلاحات اداری (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۵    ۱۳۹۶/۳/۳۱ کد خبر: 134867 منبع: پرینت

مراسم سومین دور معرفی کمیشنران کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی امروز چهارشنبه 31 جوزا 96 در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، بر اساس فرمان ریاست جمهوری کشور، نجیب الله امین، روح الله امین، تبسم ولایت نیرو، میوند رهیاب، سید حشمت الله هاشمی، پوهنمل احمد راتب مظفری، بریالی هلمندی، مقدسه یورش و ضیاء احمد عبدالرحیم زی در بست خارج رتبه بحیث کمیشنران کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات کلی معرفی شدند.


کمیسیون اصلاحات اداری ارگ ریاست جمهوری



کد(26)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اصلاحات اداری
کمیشنران
نظرات بینندگان:

>>>   از انتصاب این فراد فاتحه سیستم اداری کشور را بخوانید در چهره یک از این افراد لیاقت شایستگی استعداد و مهارت علمی ومسلکی دیده نمیشود جالب اینجاست که دولت ما بیشتر به دیبلوم امریکایی دقت ومکث میکند او شخص د رامریکه چه عمل را انجام داده که دیبلوم گرفته خداوند میداند
الهی خیر وطن را بش کن کهسرنوشتش بدست اطفال افتاده
قیام

>>>   Abdara PanjsHer
باور دارم جز خاك زدن به چشم مردم چيزى ديگرى نيست.
هر زمانى غنى زير فشار ميرود اينگونه تبليغات را به راه مى اندازد

>>>   Qasimzadah
یاد تان باشد همین فول برایترهای که انتخاب شده اند روزی سر ملت را خواهند خورد! چنانچه حالا همان فولبراترهای ده چهل مردم را دارند می‌بلعند! من شاهدم که چند تای همین فول برایترها بدتر از یک بیسواد عمل کرده اند و فاشیست‌تر و بیکاره تر از یک فارغ شده یی لسانس دانشگاه کابل بوده است!
و اما یک پرسش!
چرا فول برایتر بودن آنقدر مهم باشد که در موجودیت او یک جوانی که در داخل کشور با هزار مشقت درس خوانده است بی اهمیت ووبی ارزش جلوه کند و معرفی شود؟ آیا این خود تعصب نیست؟
و البته در جهان امروز تجربه فوق تحصیل است و آنی که هزار فول برایت آورده باشد؛ اما سیستم داخلی کشور را نداند همان " کمثل الحمار یحمل اسفارا" است.

>>>   این اداره جز ترویج فساد در بین ادارات دیگر مصروفیتی ندارد.

>>>   تقرر و گمارش بانو مقدسه یورش از جانب رئیس جمهور در بست خارج رتبه به صفت کمیشنر کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی را از طرف خود و به نمایندگی همکاران شان در شهرداری کابل که افتخار همکاری را با ایشان داشتیم از صمیم قلب تبریک گفته برایشان در راستای خدمت به وطن آرزو موفقیت و کامیابی میکنیم.
عنایت الله انعام

>>>   سلام به تمام دوستانیکه انتصاب کمیشنران را نقد کرده اند.
ایااستعداد وشایستگی شخص باچهره ظاهری بستگی دارد.
مردم از الفاظی چون فاشیست , متعصب وغیره خسته شده اند .این الفاظ دردکانهای استعمال کنندگان همین الفاظ زیبا جلوه میکنند.یکعده صرف منفی گرایی بلد استند.لطفا حداقل منتظر نتایج برنامه زیر کار باشید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است