این خون ها بنیاد ظلم و نامردی را خواهد سوزاند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۶/۳/۳۱ کد خبر: 134872 منبع: پرینت

برترین دستاورد رستاخیز تغییر، رسوایی چهره های سیاسی کهنه، معامله گر، شیاد، خودفروخته، فاسد و بی دانش است.

اگر جنبش در مرگ سربداران عزیز خود باید به ماتم بنشیند اما برای دستاورد بزرگی که میان خود و نسل یاوه، نسل میراث خوار، نسل جهاد فروش و مقاومت فروش خط سرخ و حایل کشیدند، باید جشن بگیرند. دیگر هیچ دلالی و هیچ چهره زبونی جرات برابر شدن با شما را ندارد.

در شانزده سال گذشته، دهن پر آب مردم ما همین فاسدین شکم گنده و همین گاوهای مقدس جهاد و مقاومت بودند. این قدسیت از آنها گرفته شد. بگذارید در کثافت بی ننگی و خودفروختگی خویش که همه روزه تولید می کنند، مانند کرم و کنه بلولند و بگندند!

جنبش از حالت آماتور برون شده است. خون هایی که در 18 روز اعتراض و تحصن به دست دژخیمان رژیم بر زمین ریخت، مال آگاه ترین نسل در این سرزمین بوده است.
باش تا صبح دلتت بدمد
کین هنوز از علایم سحر است

شهدای رستاخیر در مقدس ترین لحظات شبا روزی و در شب ها و روزهای قدر به دیدار خدا رفتند. این خون ها بنیاد ظلم و غدر و نامردی و شیادی را خواهد سوزاند! این خون ها هرگز هدر نمی رود- این وعده الهی است.

صبور رحیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعتراضات
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   Raheel
اگر ما اپوزیسیون دولت شویم، طالب و داعش متحد دولت می شوند، چنانچه حکمتیار تنها زمانی متحد حکومت غنی شد که حضور ما در دولت به صفر رسیده بود. حکمتیار در حال حاضر بازوی حکومت غنی برای رویارویی با ما شده است. حکمتیار هیچ کار دیگری ندارد و در هیچ مورد دیگری نظر و واکنش نشان نمی دهد...

>>>   Salam
كتمان نكنيد و با مردم تان راست باشيد ، مشكل افغانستان برترى طلبى قومى است ، شما ديديد كه در مرگ جوانان تاجيك يك قبيله گرايى پشتون تبار اشك نريخت ، بل اكثريت مطلق پشتون تباران بنابر تعلقيت تبارى از خشونت و جنايات حاكمان پشتون در همه جا نتنها به شدت دفاع مى كنند، بل برجوانان شهيد هم توهين روا مى دارند.
جامعه پشتون در كل به اوج افت اخلاقى رسيده است و جنون قدرت تبارى اين قوم را تا سرحد قاتل پذيرى هم كشانده است .
اين مردم را بايد از خود شان نجات داد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است