وزارت کار 3 روز رخصتی عمومی اعلام کرد (سند)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۸    ۱۳۹۶/۳/۳۱ کد خبر: 134879 منبع: پرینت

بمناسبت عید فطر سه روز رخصتی عمومی اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، دقایقی قبل امروز چهارشنبه 31 جوزا 96 وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین با نشر خبرنامه ای اعلام کرد: هر روزی که از طرف دادگاه عالی جمهوری اسلامی افغانستان روز اول عید سعید فطر به رویت هلال تثبیت و اعلان گردید به اساس حکم ماده 41 قانون کار جمهوری اسلامی افغانستان ایام عید سعید فطر 3 روز در کشور رخصتی عمومی می باشد.

در این اعلامیه آمده است که آغاز و ختم کار کارکنان تا اخر ماه سنبله در مرکز و ولایت های کشور طبق روال کار قبل از ماه مبارک رمضان ادامه میابد.


عید فطر رخصتی عمومی



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عید فطر
رخصتی عمومی
نظرات بینندگان:

>>>   چه احمق دولت است هرعید سه روز رخصتی
است اگر دربین دورخصتی کدام روز رسمی باشد هم درجمع رخصتیها حساب میشود چه کمالتانرانشان میدهید امنیت مردمرابگیرید که مردم بتوانندازاد گشت وگزار کنند.

>>>   به نظر من وزارت ما ر دیگر کدام کا ر ندارد

>>>   معین صاحب!
هم نمایش مقام و امضای تان و هم عید تبریک باشد!!!!
نمیدانم در مورد داکتری تان چه بکویم!!
داکتر صاحب باید بدانند که هر طفل افغان میفهمد که رخصتیهای عید 3 روز است!!!

>>>   معین صاحب!
هم نمایش مقام و امضای تان و هم عید تبریک باشد!!!!
نمیدانم در مورد داکتری تان چه بکویم!!
داکتر صاحب باید بدانند که هر طفل افغان میفهمد که رخصتیهای عید 3 روز است!!!

>>>   Salam
پليس ، افسر و عسكر كه در خدمت اين نظام قرار دارد و كشته مى شود ، نمى تواند شهيد باشد . چگونه مى شود پليس و نظامى يك حكومت دست نشانده يى خارجى را شهيد خواند!
من حق فتوا ندارم ، اما معناى شهيد را مى دانم. اگر قرار باشد نظاميان مرده يى اين حكومت مزدور شهيد باشند ، بايد كشته شده گان حكومت هاى تحت الحمايه شوروى سابق را هم شهيد ناميد ، زيرا آنها بدون مزد و براى وطن شان مى جنگيدند و هيچ دست مزدى هم نداشتند.

>>>   پنج شنبه و جمعه رخصتی است. یک شنبه عید است ،شنبه در میان دو رخصتی، رخصتی است.دو شنبه و سه شنبه نیز ایام عید است و رخصتی است.
پس یک هفته رخصتی دارید. دپ و دربار مامورین و کارمندان دولتی افغانستان را در دنیا هیچ کس ندارد. در هیچ یک از کشور های دنیا، یک هفته مکمل رخصتی نیست.

>>>   آیا هزینه یک روز اعلام رخصتی در کشور را کسی میداند یقینا که وزارت رخصتی ها به اصطلاح کار که در این مورد هیچ اطلاعی ندارد. من تخمین می زنم که هزینه این اعلام میلیون ها دالر به هردو سکتور خصوصی و دولتی ضربه وارد میکند.افغانستان یک کشور فقیر بدبخت اگر 345 روز در سال هم متواتر کار کند هنوز هم کم است. چهار نفر مفسد برای خوش گذرانی خود و اطرافیان شان به بهانه های مختلف از عزای عمومی گرفته تا تجلیل از افراد به اصطلاح سرشناس وغیره وغیره هر هفته رخصتی عمومی اعلام میکند.خداوند شما را بشرماند که شما قابل اصلاح نیستید.برای تجلیل از عید یک روز کفایت میکند و روز بعد همه باید سر کار وظیفه خود باشند.
بعدا آمده اند و میگویند که کشور چرا جور نمیشه.چون کار به اهل کار سپرده نشده و این ها خاینین به وطن و مردم هستند هیچ وقت قصد خدمت هم ندارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است