حکم 4 مفسد وزارت شهرسازی و مسکن صادر شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۰    ۱۳۹۶/۳/۳۱ کد خبر: 134882 منبع: پرینت

مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگین فساد اداری، حکم 4 مسوول ارشد وزارت شهرسازی و مسکن را صادر کرد.

دادگاه استیناف مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگینِ فساد اداری، 4 تن از مسوولان ارشد وزارت شهرسازی و مسکن را به اتهام فساد و سو استفاده از صلاحیت به حبس و جریمه نقدی محکوم کرد.

احمد نواز به اتهام 6 مورد سو استفاده از صلاحیت به 7 سال حبس تنفیذی و محمد یعقوب که در جلسه دادگاه حضور نداشت به پرداخت 433 میلیون و 260 هزار و 442 افغانی محکوم شدند.

در همین حال سید امین قانع و سید امان سادات دو متهم دیگر این وزارت را به اتهام 24 مورد اختلاس به پرداخت 56 میلیون 822 هزار و 720 افغانی و 20 سال حبس محکوم شدند.

دو سال قبل نیز 6 تن از مسوولان وزارت شهرسازی و مسکن به اتهام فساد گسترده و دستبرد مالی به دادستانی معرفی شدند و هر کدام به حبس و جریمه نقدی محکوم گردیدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فساد اداری
وزارت شهرسازی
نظرات بینندگان:

>>>   دزد های چــپـــه شـاخ ملیاردر چی زمانی محاکمه میشوند؟؟ آنهائیکه بانک های دبی را پُـر ساخته اند بسم الله پاروک وردک ، عطا، شیرزوی دریانوش ،

>>>   شاهدان عینی میگوید در مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم سنگینِ فساد اداری هراتی ها دست بالا دارند. رئیس سارنوالی آن مرکز هراتی، رئیس محکمه هراتی، تعداد هراتی ها انجا بیشتر از سایر ولایات است. حتی رئیس عمومی از موجودیت فساد توسط یک گروپ در آنجا شاکی است!

>>>   این مورد مشت نمونه خرواراست. تمام وزارتخانه ها وسازمانهای دولتی این وضعیت دارند. بسیاری ازمردم نان شب خود را ندارند اما این افراد کثیف ونامرد وخائن ازبیت المال این مردم مبلغ های کلان کلان به جیب میزنند. برای این افراد حبس وجریمه کم است بلکه اعدام کمترین حکم برای شان است. حیف که دولت یک دولت فاسد است والا برای دزدان شان حکم سخت وضع واجرا هم بکند که کسی جرئت دزدی ازمال مردم رانکند. بیچاره مردم افغانستان. حمیدگل

>>>   از بس کرزی، غنی و گلمرجان و حکومت وحدت ملی در باره مبارزه با فساد اداری دروغهای شاخدار گفته اند، صدور حکم در مورد 4 مفسد وزارت شهرسازی نیز بنظر بسیاری مردم یک حرف مفت میآید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است