ماه های پیش رو، ماه های سختی برای دولت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۶/۳/۳۱ کد خبر: 134884 منبع: پرینت

ماه‌ های پیش رو به ارگ، ماه‌ های سخت و به مردم ماه‌ های حماسه و افتخار خواهد بود. ارگ بنای تداوم ‌حاکمیت اش را بر ارعاب و دهشت افگنی گذاشته است چون تیم توطیه و ترور با عملکرد 3 سال گذشته‌ شان دیگر همه راه‌ ها را به روی خود بسته اند.

پریشانی ارگ، از ملاقات‌ های نمایشی و بی‌ آجندا، دست انداختن به دامان تیم‌ ها، جریان‌ ها و شخصیت‌ های سیاسی، رشوه دادن به کسانی که تا دیروز آماده هیچ تعاملی با آنان نبودند، تمرکز بر قومی‌ سازی منازعه و سخنرانی‌ های پرت و به هم ریخته اشرف غنی طی روزهای اخیر و چهره‌ مغموم و ناراحت وی کاملا هویدا است.

ارگ این را می‌ داند که ماه‌ های سختی پیشرو دارد، سختی های که در تاریخ معاصر هیچ شاه، سلطان و استبدادگری نتوانسته اند تحملش کنند و از پسش برآیند.
تن دادن به خواست مردم، برای ارگ جان دوباره‌ ای بود و اما ظاهرا در محاسبه دومین مغز متفکر، افغانستان و اتمر یک وزن دارند و این قمار خطرناکی‌ است که ارگ آغازش کرده است.

حاکمی که به فرمانش در چند صد متری اقامتش انسان های عدالت خواه و بیگناه به رگبار بسته می‌ شوند، طبیعی است که آینده اش را فقط در ارعاب و دهشت افگنی دیده‌ است و مردمی که به جرم عدالت‌ خواهی و استفاده از حق‌ شان قربانی می‌ شوند، معلوم است که آینده و افتخارشان فقط در پایداری و ایستادگی و شکست استبداد معنی پیدا می‌ کند و این تضاد و منازعه با رفتن یکی از طرف ها پایان می یابد و روشن است که مردم نمی‌ روند و این مایه پریشانی ارگ است.

با این تذکر که حکومت، خشم را در سطح گسترده‌ ای بر انگیخته ‌است، ماه‌ های پیشرو به ارگ ماه‌ های سخت و به مردم که قصد دفاع از مردم سالاری و شکستن قلدری و استبداد را دارند، ماه‌ های حماسه و افتخار خواهد بود!

نور رحمان اخلاقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اعتراضات
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   اخلاقی صاحب سلام امید که صحت شما مانند اخلاق تان خوب علم غیب شما قابل قدر است پیشگوی خوب کرده میتانن مردم را سر از حالی به یک اغتشاش دعوت
میکنی مفادش به کی خواد رسید و کیها را بد بخت خواهید ساخت

>>>   ريشه فساد در دفتر اشرف غنى و دفتر مشاوريت امنيت ملى مى باشد.بدستور اشرف غنى أتمر از كشورهاى اسياى ميانه بخصوص روسيه ميخواهدتا مبلغ مجموعى قراردادها را غير واقعى در قراردادها درج شود.اين خائنين در فكر سى سال پيش ميباشند و نمى فهمند كه امروز شرايط تغيير كرده و همه بيدار و تحصيل كرده ميباشند
با خبر از مسكو

>>>   حماسه مى افرينى؟؟ واقعا"؟؟ بس وطن را ازاد بساز و به ضد اشغالكران جهاد حق كن!!! يا أمريكا برادر بزرك و نآن ده تان هست؟؟ در مقابل أمريكا جهاد روا نيست؟!؟! اَي ذليل كه جطور دين را إز عينك قوم خود تعريف مى كنى!!! ذليل هستيد!!! ذليل!!!

>>>   هموطن افرينت باين تحليل علمي ات منتظر نوشتر ها ى ديكرت هستم خدا نكهدارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است