خرید و فروش مواد آتش زا در عید فطر ممنوع است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۹    ۱۳۹۶/۳/۳۱ کد خبر: 134885 منبع: پرینت

خرید و فروش ترقه، مواد آتش زا و فیرهای شادیانه در ایام عید سعید فطر را ممنوع شد.

وزارت امور داخله کشور امروز چهارشنبه (۳۱ جوزا) با نشر اعلامیه ای با اظهار این مطلب گفته است که این وزارت با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

به اساس فیصله وزارت امور داخله، نیروهای پولیس ملی موظف گردیدند، تا از خرید و فروش، استعمال باروت و فیر های شادیانه که باعث آزار و اذیت مردم می شود و در بعضی موارد می تواند به مجرمین نیز فرصت سو استفاده برای اخلال امنیت را فراهم سازد، جدا جلوگیری نمایند.

اعلامیه افزوده، وزارت امور داخله از هموطنان بویژه از همشهریان کابل تقاضا می نماید تا از اقداماتی که سبب تشویش مردم می شود اجتناب نموده و به اطفال خویش بفهمانند تا دست به اینگونه اعمال نزنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت داخله
عید فطر
نظرات بینندگان:

>>>   پرسونل همیشه بیدار کمپنی خصوصی پنشیر وردک طی یک عملیات موفقانه به اساس راپوریکه از چینل های خاص کشفی خود حاصل نموده بودند موفق شدند تا یک تن را که دوگرام مواد آتشزا را طور فوق ماهرانه در یک قطی گوگرد جابجا نموده بود بالفعل دستگیر نمایند ، درجریان عملیات نماینده سارنوالی ، نماینده ریاست کشف وزارت دفاع نماینده ریاست استخبارات وزارت دفاع ، نماینده ریاست تروریزم وزارت داخله ، نماینده استره مخکمه ،کشف خاص وزارت دفاع وتعداد دیگر از مسئولین امنیتی حاضر بودند ، یک منبع که نخواست نامش افشا گردد گفت : ادارات همیشه بیدار امنیتی وکشفی از مدت ها این فرد را تحت نظر داشتند
ریاست جمهوری برای کسانیکه درین عملیات سهم داشتند با توزیع مدال ها ورتب جنرالی تقدیر نموده است
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است