اعتراض غیرقانونی معاون مجلس نمایندگان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۵    ۱۳۹۶/۴/۱ کد خبر: 134923 منبع: پرینت

همایون همایون، معاون مجلس نمایندگان به نشانه اعتراض نسبت به خشونت نیروهای پولیس با معترضان جنبش رستاخیز در نحوه برچیدن آخرین خیمه تحصن در چهارراهی زنبق صحن مجلس را ترک کرد.

همایون همایون که ریاست مجلس نمایندگان را در روز چهارشنبه 31 جوزا 96 برعهده داشت قبل از ترک مجلس گفته است که اگرچه که ترک مجلس خلاف اصول وظایف داخلی است اما بخاطر قانون شکنی های رییس جمهور آن را انجام می دهد.

معاون مجلس نمایندگان دلیل این اعتراض را عقب نشینی رییس جمهور از دمکراسی، گرایش به دیکتاتوری، بی‌احترامی به مجلس نمایندگان، تیراندازی پولیس به معترضان جنبش رستاخیز و معرفی نشدن نامزدوزیران بیان کرده و بربنیاد گزارش‌ها بدون جمع بندی جلسه، نشست نمایندگان را ترک کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس نمایندگان
معترضان
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم ميشود كه آقاى همايون همايون نيز از دزد هاى شمالى دفاع ميكند همايون جان كمى وجدان پيدا كن

>>>   آفرين و شاه باش، كه يك نَفَر مرد در مجلس پيدا شد، كه عليه غني غدار و دار و دسته اش رسماً احتجاج نمود، ديگر وكلاء هم كمي غيرت و عزت پيدا نمايند.

>>>   Rahman
نزد من مسئولیت اصلی برمی گردد به دوش عبدالله و جاهد. این واضح است که احمدزی و اتمر و استانکزی در کشتمان هیچ فرصتی را از دست نمی دهند.

>>>   امر حمله، بازداشت و شلیک به روی جوانان جنبش رستاخیر تغییر را حنیف اتمر جاسوس فرومایه خادیست داده بود و اینک چکیده‌ی سخنان استاد سخی‌زاده پس از رهایی:
۱- وقتی بازداشت شدیم، افراد پشتو زبان با لباس پلیس با فحش‌گویی، ما را به فرماندهی کابل انتقال دادند.
۲- در همگام تحقیق، از من پرسیدند که چه کار می‌کنم. من پاسخ دادم که: «استاد دانشگاه استم».
۳- با کاربرد واژه «دانشگاه» و خود «واژه» خشمگین شدند و مرا به مزدوری برای ایران متهم کردند.
۴- در جریان تحقیق متوجه شدم که افراد تحقیق کننده با تماس‌ها و پیام‌ها٬ مستقیم با شورای امنیت (اتمر) در تماس استند و از آن‌ها دستور می‌گرفتند تا سرنخ ما را پیدا کرده با آن‌ها تصفیه‌ی‌ حساب کنند.
۵- بازداشت‌کننده‌گان پلیس نه، بل افراد شورای امنیت در لباس پلیس بودند.
پ.ن: استاد سخی‌زاده و آثار حکیمی از اعضای رهبری #جنبش_رستاخیز دو روز در بند بودند.

>>>   اقای همایون شما چرا در مقابل نمایندگان شورای ملی که قاتلین و غاصبین زمین و یا قاچاقبران شراب ارد و مواد مخدر و رشوت خوران ماهر احتجاج نمیکنید کور خود بینای مردم هستید
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است