فوری: حمله انتحاری در لشکرگاه ولایت هلمند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۶/۴/۱ کد خبر: 134928 منبع: پرینت

لحظاتی قبل یک مهاجم انتحاری خود را در نزدیک شعبه‌ی کابل بانک نو در شهر لشکرگاه ولایت هلمند منفجر کرد.

به نقل از یک، گزارش‌های ابتدایی نشان می‌دهد که این رخداد تلفات نیز داشته که به شفاخانه‌ ایمرجنسی شهر لشکرگاه منتقل شده اند، اما شمار دقیق آن هنوز روشن نیست.

هنوز شخص یا گروهی مسوولیت این رخداد را نپذیرفته است، اما پیش از این گروه طالبان چند بار نیروهای نظامی و مردم غیرنظامی را در بانک‌ها بگونه‌های متفاوت هدف قرار داده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انفجار
لشکرگاه
نظرات بینندگان:

>>>   برادران و خو اهران گرامی
اگر شما واقعا امنیت را در کشور می خو اهددعا کنید که ع و غ سر نگو ن
شود زیرا از زما نیکه هر دو شا ن
امده است هر روز مردم ما کشته می شود

>>>   تا زما نیکه ع وغ بل شد امنیت نمی اید
حا طر جمع باشد هر دو شا ن غلط هستند ظا هر و با طین شا ن یکی نیست

>>>   بارهابارها این حوادث خونین دربانک ها تکرار شده اما حکومت ناکام هیچ تدبیری نمیگیرد بجز محکوم کردن بیهودهريال
چـرا تدبیری نمی سنجند ، چندین ار موتر های نظامی را اشرار مئورد حمله وانفجار قراردادند تا سرویس ها تاوقف داده شد حالا برای حفاظت افراد نظامی یا ملکی هم راه حلی پیداکنند
ر

>>>   گمپنی خصوصی پنشیر وردک میگوید مغا از قبل خبرداشتسم ومیدانستیم

>>>   پامیری صادق
طالبان مظهر اسلام قبیله هستند!
اسلام قبیله ان روی سکه اسلام آمریکای است!
اسلام قبیله از درونش
ملاعمر تولد میابد
کرزی بیرون میاید
اشرف غنی بیرون میاید
اتمر و استانکزی بیرون میاید
حکمتیار از او زاده میشود!
اسلام قبیله معجونی از سنتها و عرف و عنعنات منحط قبیله با مذهب است!
اسلام قبیله، اسلام تعصب و تنگ فکری و عقب ماندگی اخلاقی و فکری و فرهنگی است!
اسلام قبیله یک سرش پیوند ناگسستنی با فاشیسم قبیله دارد!
خلاصه اسلام قبیله، اسلامی نیست از ان ملت زاده شود تمدن بوجود بیایدو فرهنگ ساخته شود!

>>>   من به این مردم افغا نستا ن حیران هستم
در ملک ما رو زمره به تعداد ده همو طن ما شهد می شو ند
مگر این افغا ن ها غو ل دنگ در غم کرکت که یک بازی پا کستا نی است مشغو ل هستند

>>>   Baha
عده يي يا جبون اند يا گماشته شده دولت فاشيستي ع و غ مي گويند رستاخيز تغيير جوانان را به كشتن مي دهد، نمي گويند كي جوانان را مي كشد همان دولت براي سركوب جنبش هاي آزاديخواهانه يا با انتحار و انفجار هر روز مي كشد و اگر خيزش مردمي نبود مي گفتند او بي غيرت ها چرا مبارزه نمي كنيد كه هرروز انتحار و انفجار جان مردم را مي گيرد و حال مي گويند جوانان كشته مي شوند يعني در غير آن كشته نمي شوند، اگر مردم هر روز كشته نشود أمريكا حضور نظامي خود را در افغانستان چه گونه توجيه خواهد كرد؟

>>>   این قوم نه بخود شان رحم میکند نه به دیگران. خداوندبه این هاعقل سالیم دهدتاخودشان وباقی اقوام دیگه راحت شوند.
حق گو

>>>   بــه قوماندانان دزداختلاس گر تیل فروش ومهمات فروش !
معاشات سربازان خیالی زهر تان باد!
ده ها مرتبه جوانان مردم در دروازه بانک ها شهید وپارچه پارچه شدند ، تاچی زمانی منتظر میمانید وتدبیری نمی سنجید؟؟ چرا معاشات شانرا داخل قطعات نظامی توزیع نمیکنید؟؟؟ ویا دسته چجمعی بعد از تامین امنیت برای گرفتن معاش نمیبرید؟؟
در شهادت وخون این مردم مظلوم که صرف بخاطر مجبوری برای ده هزار افغانی سرباز شده اند شما هم شریک هستید ، شما شریک جرم اشرار
ر

>>>   اگرنظری هم بنویسیم نمایش داده نمی شود. وگرنه دشنام هم نیست بلکه به تصویرکشیدن واقعیتهاست ولی هدف شبکه این است که ازانتحاریون تعریف کنند والا ماکه نمی توانیم. اگر قوم غنی یاپرسنل شبکه اطلاع رسانی باشد بله.که باوااسلاما وکشتن انسانها در رفتن به جنت ازیگدیگر پیشی میگیرند. ای کسانیکه درشبکه اطلاع رسانی مشغول واکمال میشوید، عقل که ازآن به تعبیر خیل زیبا به پیامبر درونی انسان تعبیر می شود در تشخیص خوب ازبد جایگاه ویژه دارند امروز به انتحاریون وطرفدارانش این ویژگی بیخاصیت یاکار آیی خودش را ازدست داده است وگرنه کی گفته باکشتن انسانی دیگر بهشت باتمام امکانات در اختیارقاتل قرار می گیرد. عقل است که تشخیص میدهد طبق فرمایش قرآن کلام الهی: هر انسانی انسانی دیگررا بدون جرم بکشد مثل این است که تمام انسانهای روی کره زمین راقتل عام کرده است. برعکس اگر یک فردی انسانی را ازمردن نجات دهد مثل این است که تمام انسانهای روی کره زمین را زنده کرده است. ای انتحاریون وطرفدارانش این است منطق ومعیار اسلام . اما درافغانستان ما تمام کشتار وجنایت برای اسلام انجام میشود. کجای ی ی ی ی ی ی ی عقل سلیم؟!!!!!
حق گو

>>>   معلوم نیست که پشتون هاکی سرعقل می آیند؟ ازآنطرف طالبان وحشی مردم بیگناه را قتل عام میکند، ازاینطرف غنی دموکرات درمقابل جنایات این وحشیان سکوت میکند. ظاهرا وحشیگری در ذات این قوم منفور می باشد، عالم وجاهل شان خونخوار وخونریز است. اینها ازکشتن انسانها لذت می برند، چه وحشتناک.

>>>   کابل که ما وضعیت را در آن میبنیم اگر برای اصلاح ان توجه نشود شاید بار ها حادثه تروریستی خواهد بودیم . این حکومت بی کفایت خود عامل این گونه حوادث است این چند بار است که کارمندان دولت به خاط اخذ معاش شان جان های خود را از دست داده و معلول و معیوب میشوند اما تا هنوز هیچ گونه تدابیری برای رفع اینمعضل از طرف مسوولین این حکومت نا کارا رویدست گرفته نه شده اند زیر خود شان به معاش ضرورت ندارند از رشوت ، تحفه و دستمزد های خارجی ها تکافو می شوند اما بیچاره عسکر ، صاحب منصب و مامور به خاطر گرفتن ۱۰۰۰۰ افغانی معاش خود باید جان خود را از دست بدهد. غنی عقل عالم از و ضعیت کابل بانک و چگونگی توزیع آن خبر نداری که محشر است. در تمام شهر کابل یک ماشین ATM فعال است آیا نمیشود که در تمام وزارت خانه ها و قطعات نظامی یک یک ماشین ATM فعال نماید اما متاسفانه که بی کفایتی و عدم توجه به حال مردم سبب ‍‍کردیده تا صد ها تن تا هنوز به خاطر ‍کرفتن معاش از کابل بانک جان بدهند و معلول و معیوب شوند. لعنت بر کسانیکه وضیفه خودر به وجه احسن انجام نمیدهند و خون تمام این ‍شهیدان و بی کناهان به ‍کردن این ها اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است