پرواز چرخبال های ناشناس، رمز ناگشوده برای مردم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۶    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134948 منبع: پرینت

پرواز چرخبال های ناشناس در فضای افغانستان، رمز ناگشوده ای است که پیش از این (یعنی حتی قبل از ظهور گروه مسما به داعش)، بارها عنوان شده است.

سوال اساسی این است؛ فضایی که جز هواپیماها و چرخبال های ناتو، آمریکا و دولت افغانستان، دیگری در آن اجازه‌ پرواز ندارد، از کیست، از کجا می آیند و چه ماموریتی انجام می دهند؟

این اولین باری است که یک مقام خارجی ادعا می کند که این چرخبال ها مامور جابجایی افراد داعش و مصروف اکمال و تسلیح آنان هستند.

ما خود را در این نگرانی وزارت خارجه‌ روسیه شریک می دانیم. مجموعه‌ موسوم به «نهادهای امنیتی افغانستان»، نه تنها متهم به همکاری با طالبان و داعش هستند، بلکه اخیرا شواهدی بیرون داده شده که این «نهادها»، مصروف برنامه ریزی و توطیه، برای حذف فیزیکی رقبای داخلی خویش هستند.

به رگبار بستن مکرر صفوف مدنی دادخواهان و حمله به صف نمازگزاران دست بسته، نمونه هایی است برای اثبات این ادعا. پیش از این، تعداد زیادی از فرماندهان و شخصیت های منسوب به جهاد و مقاومت (در شرق، غرب، جنوب و شمال افغانستان)، به طور مشکوکی ترور شدند.

در واقع، «شاخه‌ داعش در افغانستان» که بانو «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه‌ روسیه عنوان می کند، نام دیگر طالبان است که گفته می شود این بار نه پاکستان بلکه بخشی از «نهادهای‌ امنیتی افغانستان»، مامور تمویل اینان، انتقال شان به شمال افغانستان و در نهایت هدایت شان به آسیای میانه است.

محی الدین مهدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   این راز سربمهر را صرف سی آی ای میداند واتمر صاحب

>>>   ملت وقتي مثل ما بيغيرت شود، هر كس بالايش شاش ميكند، اين خاك از طرف اتباع مزدورش هميش گرو داده شده، يگانه راه نجات مقاومت خالص ملي است.

>>>   اگر طالبان توسط پاکستان حمایت می شود شما چوچه های غربی نان پول اسلحه خانه هدف همه چیزتان از سوی اشغالگران تهیه می شود . وطن فروشان و کاسه لیسان غرب و اشغالگران در برابر مقاومت طالبان شکست خوردند و با حمایت و تقویت داعش دست زدند و انان را با هیلیکوپتر نظامی در نقاط مهم افغانستان جا به جا می کنند تا در برابر طالبان بجنگند و دیگر سخنان . بی غیرت های وطن فروش این ارمانهای شوم خود را بگور خواهند برد با بادران خارجی شان. حداقل انسان باشید
حبیب الله یوسف زی

>>>   اینست نتیجه وطن فروشی زعمای ما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است