درگیری میان مردم خوات و کوچی ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۸    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134951 منبع: پرینت

جنگ بین کوچی های مسلح و مردمی در خوات به شدت جریان دارد.

صبح امروز شنبه 3 سرطان 96 درگیری شدید بین کوچی های مسلح به همکاری طالبان با مردم ده نشین خوات صورت گرفت. در این درگیری 2 نفر از متجاوزین کشته و تعدادی از رمه های شان نیز به جا مانده است.

این درگیری در منطقه سبز آب صورت گرفته که تا هنوز جریان دارد.

نوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خوات
کوچی
نظرات بینندگان:

>>>   مردم خوات نباید از ریش و پشم کوچی ها بترسند آنان و باید با جدیت مقاومت کرده و از ناموس و خاک شان دفاع کنند. خداوند بر کسی است که شجاعت و پای مردی داشته باشد.

>>>   Baha
" زنگ ها برای کی به صدا در می آید ؟ "1
آی مردم فاجعه بزرگ در راه است و شما در خم یک پس کوچه مصروف کدامین عید مبارکی اید؟
آوردن گلبدین، تقویت طالبان دیروز و داعش امروز، ترورهای زنجیره یی دولت دست نشانده، جرأت و صلاحیت بی انتهای اتمر، فرستادن چند هزار سرباز تازه نفس امریکا، کشیدن دیوار مرزی پاکستان، گشت هلکوپترها درفضای کشورناقوس کدامین فاجعه را می نوازد؟ این ها همه پیوند ناگسستنی برای یک فاجعه بزرگتر دارد که گوش شنوا می خواهد. ناتو به فاز پیشرفته اهداف خود نزدیک شده تسلط به شمال و آسیای میانه. سربازان و پولیس و امنیت گوشت دم توپ ناتو در خط مقدم جنگ های نیابتی امریکا در منطقه خواهد بود.
آی مردم خواب آلود می پندارید ترمپ هیولای جنگ های منطقوی، چند هزار سرباز تازه نفس و جوانان خود را با هزینه ملیونها دالربرای گل روی غنی و دولت فاسدش می فرستد ؟
1- ارنست همینگوی

>>>   کوچی ها همانهای هستند که امروز غلام ۴۰ کشور خارجی شده در اریکه قدرت تکیه زده اند. باید مردم این خفاشان غلام و بی هویت را درس انسانیت بدهند.

>>>   خدا بحال مردم خوات و زنان و کودکانشان رحم کند ، کوچی ها وحشیند

>>>   وطن ازخود قانون دارد چه گپ است که اینقدر ناله میکنید .خلیلی عضو فیصله کوچیها وده نشینان است .یک اختلاف ملکی وحقوقی هست که دههاسال فیصله نشده باتوافق حل شدنیست
شماازچهل سال جنگ چه دیدی غیرازتسلط بیگانه وکشتار وآوا رگی ؟!!
حسینی بلخی

>>>   مردم نه بلکه این تحریکات حلقات سیاسی است که علفچرهای مالداران را غصب کرده اند و وقتی اینها با رمه خود به ساحه میایند خودشان مواشی شان توسط اوباشان مسلح به غارت برده میشو، این عمل غیر انسانی و غیر قانونی است و زمینه را برای ناامنی در ساحه مساعد میسازد.
حمید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است