اعلام تاریخ انتخابات، بازی دیگر حکومت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134952 منبع: پرینت

اگر حکومت تا یک ماه دیگر بخشی از بودجه انتخابات را آماده نسازد، احتمالا تقویم تعیین شده انتخابات تغییر می کند.

محمد نعیم ایوب زاده، رییس بنیاد انتخابات شفاف و عادلانه افغانستان درباره اعلام تاریخ انتخابات می گوید که متاسفانه اعلام زمان برگزاری انتخابات را یک بازی از آدرس حکومت برای مصروف ساختن شریکان انتخاباتی در شرایط کنونی می بینیم.

دو سال پس از زمان تعیین شده برای برگزاری انتخابات مجلس نمایند‎گان و شوراهای ولسوالی‎ها، کمیسیون انتخابات سرانجام روز پنج شنبه ۱ سرطان 96، تقویم برگزاری انتخابات را اعلام کرد که بر بنیاد آن قرار است این انتخابات در ۱۶ سرطان ۱۳۹۷ برگزار شود.

این درحالی است که امام محمد وریماچ، رییس دبیرخانه کمیسیون انتخابات آغاز کارهای عملی برای برگزاری انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی‎ها را وابسته به تأمین بودجه این کمیسیون از سوی حکومت می‎داند و بیان می کند که اگر حکومت تا یک ماه دیگر بخشی از بودجه انتخابات را آماده نسازد، احتمال دارد تقویم تعیین شدۀ انتخابات تغییر می کند.

سرپرست دفتر ریاست جمهوری در اینباره تصریح می کند که تمام آمادگی ها برای تامین مالی و امنیت انتخابات گرفته شده است و انتظار می رود با نظارت احزاب سیاسی و نهادهای مدنی انتخاباتی شفاف برگزار شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تقویم انتخابات
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   ع و غ تلاش دارند عوامفریبی کنند ولی انها آنقدر فاقد ظرفیت اند که حتی این کار را هم نمی توانند انجام دهند زیرا در اثر کم ظرفیتی آنها تمام مردم افغانستان "پوست انها را در چرمگری" شناخته اند!!! "اعلام تاریخ انتخابات" از جانب کمیسیون انتخابات یک حرف مفت و دروغ محض است، چون خود کمیسیون بزبان "وریماج" آنرا مشروط به تامین بودجه کمیسیون از جانب حکومت میداند!! و "حکومت وحدت ملی" آنقدر "وند بازان"!! دارد که در "قصه" "بودجه مودجه"!!!! نیستند!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است