از برخوردهای احساسی در مبارزات سیاسی پرهیز کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134953 منبع: پرینت

"ما نسل بدبختی هستیم، دست‌ مان به مقصر اصلی نمی‌ رسد، از یکدیگرمان انتقام می‌ گیریم"

یک‌ تعداد از جوانان که در جلسات رهبری و تصمیم‌ گیری‌ های "رستاخیز تغییر" اشتراک می‌ کنند، به شدت فاقد دید سیاسی و به شدت احساساتی هستند. بارها اتفاق افتاده است که بر شخصیت‌ ها با ادبیات عام تاخته‌ اند و چه بسا موارد نظریات شخصی و عقده‌ مندانه مطرح کرده اند.

یک‌ تعداد معدود مثل آصف آشنا که به‌ لحاظ تیوریک آدم‌ های معقول هستند، موثریت مهار افراد احساساتی را ندارند. موضوعی را که به عنوان "افشای یک توطیه" در مورد داکتر عبدالله مطرح می‌ کنند نیز کار همین گروه احساساتی در داخل رستاخیز تغییر است. اینها کاری می‌ کنند که روز به روز رستاخیز تغییر با موانع‌ های جدیدی رو به رو شود.

به هیچ‌ عنوان جز عقاید شخصی خودشان حرف دیگری را قبول نمی‌ کنند. همین گروه که مانع بزرگی به وارد شدن افراد و اشخاص مقعول در جریان هستند با عملکردهای چنینی شان، فصل تازه‌ ای از شکست را در رستاخیز تغییر گشوده‌ اند. آنانی‌ که به‌ جای اصل موضوع به حاشیه گیر داده‌ اند و هر روز حرف تازه‌ ای را بر مبنای خواست‌ های خودشان مطرح می‌ کنند.

جریانی که علیه خودش ایستاد شود، از درون می‌ شکند. پیشنهاد می‌ کنم از برخوردهای بسیار شخصی در امر مبارزات سیاسی پرهیز کنیم.

نجیب بارور


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
اعتراضات
نظرات بینندگان:

>>>   اگر نکنید رستاخیز تان بارور نمیشود اختیار تان !

>>>   Nasir Noor
رئيس جمهور نه تنها مقابل اين جوان قرار دارد بلكه در مقابل تمام ملت قرار دارد ولي به هيچكس جواب ندارد چون اين همه پلان هاي يهودي ها است كه توسط ارگ نشينان تطبيق ميگردد و هيچكدام اقدامي هم كرده نميتواند كه در مقابل ملت روبرو گردد

>>>   داکتر عبدالله دیشب ۴۰ دقیقه به کارمندان ریاست اجراییه که زیر نام جوانان در افطاری شرکت کرده بودند سخن رانده
من از بخت بد امشب شنیدم ولی صادقانه نفهمیدم چه می خواهد بگوید.
تنها سوال مهمی که از جوانان پرسید این بود که سابقا در کابل نانوایی زنانه می بود معلوم نیست که حالا هم نانوایی زنانه است یا خیر؟

>>>   كليم الله همسخن
ریاست اجرایی دیدار با جوانان کشور برگزار می کند و ریاست جمهوری مناظره ی شهروندی- وقتی به سیمای مهمانان ایشان می بینم همه کسانی هستند که نمایندگی از ده درصد قشر مافیایی می کنند یا خادمان کلاس مافیای سیاسی و اقتصادی کشور اند.

>>>   این مشکل را فقط تاجکان و هزاره ها دارند اما پشتونها خورد و بزرگ به صحبتهای یک دیگر علامت صحه میگذارند.اگر بایک بدخشی ملاقات کنید و از استاد ربانی شهید یاد آورشوید به شدت وی را نکوهش میکند درحالیکه این شخص در جبهات جمعیت مجاهد و از ولایت بدخشان نیز بوده است بعدا به حیرت فیرومیروید که این چه حال است.
گروگان

>>>   منطق در مقابل آدم با منطق است.لهجه گفتار نیک،در مقابل گفتار نیک است.
وقتی که اشرف غنی در عین بیانیه اش با صدای جر وگوش خراش خویش و تهدید اش همه را میخواهد بترساند،آیا با چنین شخصی از راه منطق و گفتار نرم و نیک میتوان پیش آمد؟
هر عمل عکس العملی دارد.
این طور نمیشود که یک نفر شما را تهدید کند و داو و دشنام بدهد و شما در جواب اش بگویید:
خداوند سایه شما را از سر ما کم نکند.

>>>   جالب است
يك عده روشنفكران درون خالي عليه رستاخيز قرار ميگرند ، اين ها فكر ميكنند كه منطق شان بالا است ولي بايد گفت كه أصلا راه حقيقت را تا هنوز پيدا نكرده اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است