کاخ نشینان نمی توانند درد مردم را بفهمند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۸    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134955 منبع: پرینت

پيام من به فرخنده نادرى؛
از نسل جوان انتطار مى رود تا به پير سالارى و پدر سالارى پايان دهند و براى ساختن يک جامعه مدرن در محور حرمت اصل احترام به انسان و فرد بكوشد.

بانو فرخنده نادرى كه بانوى دانش آموخته ای است حتما مى داند كه در دنياى مدرن امروزى غلام ساختن انسان ها، تفكر قرون وسطايى است و با ارزش هاى انسان محور و حتی عقيدتى در تناقص است.

شما به عنوان عضو يک خانواده كه سال ها يک فرقه مذهبى را رهبرى مى كردند و رهروان خود را كنيز و مريد مى خوانند و به استعمار و بهره كشى آنها مى پردازند، چگونه مى توانید ادعا كنید كه به حق شهروندى كه يک اصل مدرن است باور دارید.

كوشش كنيد تا در پاى حاكمان ارزش ها را فدا نكنيد و اگر به حق شهروندى باور داريد ابتدا بكوشيد تا در خانواده خود عليه كنيز پرورى و مريد زايى مبارزه كنيد. غلام دار باور به آزادى انسان ندارد.

دوست دارم بيبينم كه جوانان دانش آموخته همچون شما خود را ابزار بازى هاى روباه هاى پير نسازند و براى ساختن جامعه مدرن و فارغ از غلام پرورى بكوشند و غلام هاى خود را مانند متاع به ارباب قدرت نفروشند.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مناظره شهروند
فرخنده نادری
نظرات بینندگان:

>>>   Baha
" زنگ ها برای کی به صدا در می آید ؟ "1
آی مردم فاجعه بزرگ در راه است و شما در خم یک پس کوچه مصروف کدامین عید مبارکی اید؟
آوردن گلبدین، تقویت طالبان دیروز و داعش امروز، ترورهای زنجیره یی دولت دست نشانده، جرأت و صلاحیت بی انتهای اتمر، فرستادن چند هزار سرباز تازه نفس امریکا، کشیدن دیوار مرزی پاکستان، گشت هلکوپترها درفضای کشورناقوس کدامین فاجعه را می نوازد؟ این ها همه پیوند ناگسستنی برای یک فاجعه بزرگتر دارد که گوش شنوا می خواهد. ناتو به فاز پیشرفته اهداف خود نزدیک شده تسلط به شمال و آسیای میانه. سربازان و پولیس و امنیت گوشت دم توپ ناتو در خط مقدم جنگ های نیابتی امریکا در منطقه خواهد بود.
آی مردم خواب آلود می پندارید ترمپ هیولای جنگ های منطقوی، چند هزار سرباز تازه نفس و جوانان خود را با هزینه ملیونها دالربرای گل روی غنی و دولت فاسدش می فرستد ؟
1- ارنست همینگوی

>>>   كليم الله همسخن
ریاست اجرایی دیدار با جوانان کشور برگزار می کند و ریاست جمهوری مناظره ی شهروندی- وقتی به سیمای مهمانان ایشان می بینم همه کسانی هستند که نمایندگی از ده درصد قشر مافیایی می کنند یا خادمان کلاس مافیای سیاسی و اقتصادی کشور اند.

>>>   Kabul Press
رییس حسن نیکپی به قتل رسید
گزارش عاجل از کابل
چندی پیش در رسانه های اجتماعی پخش شد که که تروریستان موترسایکل سوار به دستور منصور نادری بالای رییس حسن فیر کردند، اما رئیس حسن از این جمله تروریستی جان به سلامت برد.
امشب ساعت یکونیم بجه تروریستان از دیوار خانه وارد منزل رئیس حسن واقع در شهرک آریا شده و یکی از آنها از راه کلکین داخل اتاق خواب ریئیس حسن شده و با وارد کردن سلاح جارحه در قلب رئیس حسن او را شهید می سازد.
رسانه های اجتماعی حمله قبلی را به دستور سید منصور نادری گزارش داده بودند. رئیس حسن که با (حسن سید کش) مشهور بود،در سال های اول حکومت کرزی سید منصور نادری را اخطار داده بود که اگر وارد دره شود، کشته می شود.
حالا که سید منصور شریک قدرت با اتمر و غنی می باشد، مخالفانش را سر به نیست می کند، چند هفته قبل
قصد ترور صاحب نظر سنگین مشاور ارشد شورای اجرائیه را داشت. که نامه آقای سنگین در کابل پرس نشر شده بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است