آصف آشنا غنی را به مناظره دعوت می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134958 منبع: پرینت

اگر جناب مرتضوی بر قول و قراراش ایستاد است و اگر اشرف غنی شهامت مناظره و پاسخگویی در خود می بیند، جناب عالی را به مناظره دعوت می کنم...!

آصف آشنا فعال سیاسی، دولت اشرف غنی را به مناظره سیاسی، در خصوص موضوعات ذیل دعوت می کند؛
1. حاکمیت قانون و حکومتداری خوب
2. مبارزه با فساد
3. صلح و امنیت
4. حقوق مدنی_سیاسی

وی در ادامه می افزاید: اگر در پایان مناظره، حاضران و ناظران تالار برای او کارت سبز بلند کردند و او را تایید کردند، من شهامت این را دارم که بابت تمام نقدهای که به آدرس اش مطرح کرده ام، از وی معذرت بخواهم و برای همیشه از دنیای سیاست کنار بروم اما اگر نتیجه بر عکس شد، باید از مردم معذرت بخواهد و دیگر ترم منتخب را به زبان نیاورد و دست از اهانت به شعور سیاسی مردم بردارد...!

کد(24)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آصف آشنا
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   کـرزی صاحب حاضر است باتو مناظره کند بشرطیکه موضوع مناظره صرف قصه های شخصی باشد نه تئوریک !
ر

>>>   Nasir Noor
رئيس جمهور نه تنها مقابل اين جوان قرار دارد بلكه در مقابل تمام ملت قرار دارد ولي به هيچكس جواب ندارد چون اين همه پلان هاي يهودي ها است كه توسط ارگ نشينان تطبيق ميگردد و هيچكدام اقدامي هم كرده نميتواند كه در مقابل ملت روبرو گردد

>>>   من شخصا به منطق این جوان تسلیم ام .
ر-ن سیدنی استرالیا

>>>   هههههههههه اینه دانش ههههههه

>>>   آفرین به شهامت شما آغای آشنا این سوالات همه در ذهن مردم افغانستان است ولی شما که پیش قدم شدید تشکر از شما امید واریم طرف نیز شهامت جواب گوی را داشته باشد و به مناظره حاظر شود..؟

>>>   اشنا وقیکه در پست دولتی بود چراچنین نکرد

>>>   شما چه یک تصور کودکانه از دولت و مقام ریاست جمهوری دارید.شما همه آزادیهای که یک نظام دموکراسی به ملت قائل است بیشرمانه استفاده میکنید و رئیس جمهور آنقدر بیکار است که هر روز با هر یاوه سرا بحث و گفتوگو کند.

>>>   آقای آشنا! موفق باشید ومطئن باشید که غنی توان مناظره با منطق دموکراسی ، حق شهروندی ، حقوق بشر وقانون را ندارد. منطق سیاسی ایشان همان است که گلبدین ، طالبان ، پرویزمشرف ودرگذشته های تاریخی محمد گل مهمند به آن مجهز بودند. نکته دیگراینکه یکباربرای مردم افغانستان خدای ناخواسته توهم به وجود نیاید که گویا غنی دربطن دموکراسی رشد کرده واستاد دانشگاه بوده وامثالهم. جناب غنی به همان پیمانه یی که ظاهراً دموکرات ، تکنوکرات و قانون مدار معلوم میشود ازآن بیشتریک فاشیست قومی است. این دیگربه اثبات نیاز ندارد وشواهد آن ازگذشته های دور تا حالا به وفرت موجود اند.
من با نام غنی ازاواخردهه هشتاد واوایل دهه نود میلادی آشنا ام. دراواخر دهه هشتاد بنده دانشجوی مکتب ابتدائیه ونوجوانی بیش نبودم که همین غنی ازورای امواج صدای امریکا مجاهدین آن زمان را به راکت پراکنی بالای شهرکابل تشویق میکرد ومصالحه با دولت دوکتورنجیب الله را مردود میدانست. البته درآن برهه زمانی نیروهای شوروی جدیداً ازافغانستان خارج شده بودند وتیوریسن های غرب نشین مجاهدین را به کشتاربیشتر تشویق میکردند. این ها من میگویم افسانه نیست ، همه واقعیت های تلخ این جامعه اند. البته من با شاهکارهای غنی درزمان زمامداری طالبان حرفی ندارم وبرای همه آشکاراست که موقف ایشان درزمان طالبان چه بود. تا دیرنشده است باید بسیج همگانی صورت گیرد درغیرآن همه دست آوردهای نیم قرنه که همانا مشارکت سیاسی نسبی مردم درساختارقدرت است به باد فنا خواهد رفت.
برای شماجوان فرهبخته (آقای آشنا) که زبان گویای مقاومت علیه تحجر ، خودگامه گی ودیکتاتوری شده اید درحقیقت صدای واقعی ملت شده اید موفقیت آرزودارم وبدان که حق حق است وآخرالامر به اساس نص صریح کلام خدا حق میماند وباطل میشکند. پیروزی آن مردم است ودراین جای شک وشبهه نیست.
موفق باشید

>>>   این همان مغزه متفکر بود که شما بیفکر ها چک چک کرده به ارگ بوردینش حال به فکر امدین او واویلا دارین مردم بی عقل
حسین.

>>>   این جوان یک کمی خونش گرم امده عقل که اصلا ندارد فقط میخواهد بین مردم یک کمی معروف شود

>>>   هه هه هه بی ادبی هم حددارد. تو کجا وغنی کجا. متسفانه که دیموکراسی رارشخند کردید.

>>>   سلام
حلالت باد شير مادرت اي جوان نو انديش!
پيروز و سر بلند باشيد!...

>>>   نه اینکه غنی خوشم میاد و یا که بدم
بلکه سوال اینجا است که هر اشنا و نااشنا بخواهد با ریس جمهور کشور درخواست مناظره داشته باشد.پس هر مرد و نامرد چنین درخواستی خواهد داشت.
جای تعجب است!!!!؟ بهتر است به مناظره ریاست جمهوری منتظر باشد.
به شرط انکه ا ګر از فلترقوم محترم هزاره ګذشت واګر.........؟

>>>   بسيار لوده آدم بودى
سه روز در دفتر اجرايه كار كردى امروز ريس جمهور را به مناظره دعوت ميكنى اگر زياتر از سه روز كار ميكردى شايد ريس جمهور امريكا را دعوت ميكردى
ههه ههه ههه

>>>   اشرف غنی ِ کرزای و دیگر دلقکان امریکا و اجانب منطق میداشتند غلامی کشورهای خارجی را بخاطر رسیدن به قدرت قبول نمیکردند و متوجه باشید امریکا هرگز کسی را دوست ندارد که منطق و شعور داشته باشد.

>>>   واه واه سیاست مدار جان میگویند اسپ را نعل میزدند بقه هم پای خود را بلند کرد که مرا نعل بزن وقتیکه نعل را د پایش ماند و میخ میخ از جای دیگر برامد کوشش کن به اندازه سواد ات گپ بزن کسان که برایت چک چک میکند و واه واه میگن خودت ات یک انسان بی اراده فکر میکنند به واه واه افرادی مثل خودت بازی نخوذ

>>>   تو ره به سیاست غرض نیست ... تو تازه از کار های شاقه خلاص شدی ... نسل پنجم تانرا آماده سازید ... چند روز بعد خارجی ها میروند باز خودت به وظیفه سابقت بر میگردی

>>>   تو كى هستى كدام سياست من فكر ميمنة كه جناب كه خود را آشنا معرفى ميكند ألفبائية سياست را نميداند لطفاء بگو كه تو سياست را دركجا و چى وقت أموخته ايى پوف نكن اشرف جان بى كار نيست او برأى ديدن يك وزير خود كه او مقرر كرده وقت ندارد تو كى هستى قرار در جابت بنشين يك كار ديگر پيدا كن كه بدرد تو بخورد.

>>>   غني بجاي خود بي بي گل را به مناظره ميفرستد،

>>>   انسان نما هایی که هنوزهم فکرمیکنند ، سیاست کاریک قشرخاص است. متاسفم!
اگردیگران کارشاقه میکردند ، مطمینم که نیاکان تو خبیث جزشترچرانی وکوچی گری کاردیگری بلد نبودند. تاریخ خود را با تاریخ مغولان بزرگ مقایسه کن بعد بیا حرف از سیاست وحکومت داری بزن!
....به تو نژاد پرست خبیث! که هنوزفکرنادری ومحمد گل مهمندی داری!!

>>>   رئیس جمهوربیکارنیست که هم روزی بیست ساعت کارکند وبعد ازاو هرفردی بیاید زبانبازی کند .
اومیتانه بره ولسی جرگه یاستره محکمه ازطریق قانونی استجواب واستیضاح یامحکوم کند .
ریاست جمهوری درحد خودقابل قدر است.اماکابینه ومجلس وقوای عدلی وقضایی قابل نقد هستند .
حسینی بلخی

>>>   در دموکراسی یک شهروند کاملن عادی و یک رئیس جمهور هردو دارای یک حقوق مساوی شهروندی میباشند و درینجا " این کجا و آن کجا " ندارد. ولی عناصر قبیله جاهل همینقدر راهم نمیدانند و مانند همان گوسفندان تاریخی خودشانرا تبعه یاتابع میدانند و ولسمشر شانرا سایه خدا.
این جاهل ها هنوز آنقدر اهلی نشده اند که فرق بین شهروند و تبعه را بدانند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است