برداشتن موانع در کابل دروغی بیش نیست (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134961 منبع: پرینت

برداشتن موانع توسط شهرداری کابل یک تبلیغ دروغ و بازی دادن مردم و فریب اذهان عمومی است. این کار در سطح محدودی برای چند روزی ادامه پیدا می کند و بعد به فراموشی سپرده خواهد شد. بعد سلطان و تیمش به ریش همه ما می خندند.

اگر شهرداری و تاریک خانه ارگ در حرف خود صادق هستند به جای برداشتن دیوارهای سمنتی کاشتارگاه (گارنیزیون) که هیچ سودی برای ترافیک کابل ندارد، این راه ها را باز کنند تا «خدا خشمگین نماند».

خیابان اصلی ساختمان سابق وزارت داخله.
خیابان پشتی ساختمان سابق وزارت داخله.
راه های اصلی و بسیار مهمی را که ارگ و وزارت دفاع بسته اند.
خیابان های فرعی وزیر اکبر خان را که جنگ سالاران و مشاورین و آشپز غنی بسته اند.
خیابان هایی را که وکلای ناکارآمد پارلمان غیر قانونی بسته اند.
خیابان های اطرف پارلمان سابق.
خیابان های فرعی را که جناب خلیلی، محقق و سرور دانش مسدود کرده اند.
خیابان های شیرپور را که جنرال دوستم به صورت غیرقانونی بسته است.
خیابان وزارت امور خارجه را که جنگسالار کرزی بسته است.
خیابان هایی را که جنگسالاران بی اعتبار، حکمتیار، سیاف، قانونی، ربانی، داکتر عبدالله، اتمر، داود زی و زی های دیگر و حتی غنی بسته اند.
خیابان های زیادی را بسته اند و آن چند مزدور سلطان که بر سر چادرهای اعتراض داد و بیداد می کردند، حتی جرات نگاه کردن به آن خیابان ها را ندارند.
یعنی واقعا یک افغانستانی چقدر می تواند پست و بیهوده شود وقتی که تمام ارزشش قوم و قبیله اش می شود.


افغانستان کابل اعتراضات حکومت

افغانستان کابل اعتراضات حکومت



مسعود حسینی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
موانع خیابان
نظرات بینندگان:

>>>   این گیب دادن همه گپ ها دروغ وبرای فریب دادن مردم است
فقط مردم را مصروف می کند این یک سیا ست امریکای است

>>>   بايد همه موانع را بردارند، مرك يكبار ميآيد، اجل تعين ميباشد، شهادت آرمان مجاهدين است، تنها مؤسسات خارجي كه ترسندوك استند

>>>   مسعود جان : قربان همان مردانگی ات که بی طرفانه همه را مسول دانستی ای کاش همه چنین مفکوره داشته باشند. وقتی مردم بخاطر دادخواهی از شهدای انتحاری کابل اقدام کردند یک عده بی هویت های و بی فرهنگ های مهاجر برخواسته آنهارا لندغر خطاب کردند ِ امروز در هلمند تقریبآ ۵۰ نفر شهید شد یک پشتون صدای خودرا بلند نکرد بخاطریکه حکومت اوغانی شان زیر انتقاد میرود . خداوند افغانستان را از شر این قوم گراهای فاشیست و فروخته شده ۱۰۰ کشور خارجی رها سازد . هرگاه افغانستان از چنگال فاشیستان بی هویت و بی فرهنگ خلاص شده به مردم واگذار شد آن وقت صلح در این خاک آمدنی است . امروز میبینم تروریست پشتون ِ حکومت پشتون ِ قاچاچیان مواد مخدر پشتون خلاصه تمام بدبختی ها از دست پشتون است اما پشتون بخاطر اوغان بودن خود از اوغان دیگر خود انتقاد نمیکند . واقعآ که این قوم گمراه شده اند.

>>>   سلام و عرض ادب دارم ثانیاً حکومت باید یک استراتیزی و پلان بسیار خاص را در رابطه به برداشتن موانع اتخاذ نماید و پوسته سیار و ثابت را در گوشه و کنار ولایت کابل جابچا نماید و سنگ سمنتی را به داخل وزارت خانه هاو یا هم ریاست های نظامی انتقال دهد و فقط بخاطر جلوگیر از متضضر شدن افراد و کم نمود ارقام تلفات که در حملات انتحاری گراف آن بالا می رود باید از یک الی دو نفر زیاد موظف در دهن دروازه نباشد. و تمام کار در همین دروازه ختم گردد بعداً می توان جلو انتحار هم گرفته شود اگر تعداد موظفین امنیتی زیاد شود خود دچار بی نظمی امنیتی می گردد. و یک نیروی ریزرف صرف در مقابله با انتحاری در صحن هر ریاست و وزارت خانه های ملکی و نظامی ایجاد گردد و به همین راهکار می توان از ارقام تلفات در آینده جلوگیر نمود و راه هم برای مردم باز میگردد زیر جمپ ها موانع و سایر استحکامات که سبب بند شدن سرک می گردد به مراتب خطرناک می باشد

>>>   سلام و عرض ادب دارم خدمت خوانندگان محترم .
من با تمام احترام به مردم همسايه كشورم كه دارم و أين را بر خود واجب مي دانم نبايد عملكرد سليقه وي برخي از منفعت جويان و پيش برد منافع شان مقدم بر اراده يك ملت باشد از أين رو ما بايد به واقعيت ها احترام بگذاريم و از شما خوانندگان محترم مي خواهم تا به انچه أين مداخله گران مي خواهند فرصت ندهيد شما ! بايد منافع ملي افغانستان را اولويت خويش قرار دهيد نه قوم و نه مذهب و ... امروز دستان زيادي برأي از بين بردن فرهنگ كهن ما بلند شده و از شما تهيه كننده أين مقاله مي خواهم لطفا به مسأل افغانستان عزيز مداخله نكنيد شما خودتان درگير مشكلات تان در سورية و عراق ... باشيد .

>>>   بل تاجک ها در و قت کرزی تمام دولت راخوردند هبچ گا پشتون و خود شان صدای خود را بلند نه کرد اما وقتی که یک حکومت به اساس شایسته گی تعین می کند که خوشبختانه در ان پشتون زیاد لایق و مستحق است شما را زمین جا نمیدهد و خود را در حطر دیده اید این و ان دارید و ان شاه الله کسی که دیگران را حوب نمی بیند خود شات هلاک و. حقیر میشوند
وقتی کخ بینی کلان که شما برای ان یگانه مارشال خطاب می کنیذ که اسپ های ان کیله و سیب سرباز رای می خورد کدام روز صدای تان بر امد اما پشتونها صبر کرده اند و واقعا صبر بر شیرین دارد

>>>   شاروال و دیگر همکاران شان حد اعظم یک هفته اینجا و آنجا عکس میگیرند. یگ هفته بعد "نه چرگی است و نه پرگی!!!





















































































یک هفته بعد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است