طنز: مردم را برای اکتشافات علمی به مریخ فرستادند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۷    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134963 منبع: پرینت

مناظره شهروند و ارگ؛

شهروند: شما در طول دو سال گذشته چه کارهایی برای مردم افغانستان انجام دادید؟
ارگ: ما خیلی کارها انجام دادیم.

شهروند: خیلی یعنی چی؟
ارگ: ما در ابتدا 75 هزار شهروند را برای اکتشافات علمی فرستادیم مریخ ولی چون خیلی می خواستند صعود کنند دیگه برنگشتند و ما فهمیدیم آنها رفته اند آسمان هفتم و برنگشتند. ما به طرف پاکستانی ها پخخخ کردیم، تا همین حالا آنها مثل پشک جرات ندارند به طرف آمریکا نگاه کنند، به روسیه هم پیشنهاد کردیم شما با مایید یا با خودتان، خط تان را معلوم کنید، آنها خط شان را معلوم کردند و ما دیدیم خط آنها میخی نبوده بلکه خط سیریلیک است.

آمریکایی ها هم از کارهای ما خوششان آمده است، خود دونالد ترامپ دیروز به من زنگ زد و گفت اشرف کجایی سخت مصروفی؟ گفتم من خیلی کار دارم همین حالا روی نابودی کهکشان راه شیری کار می کنم، بسیار خوشحال شد؛ گفت اگر ایران را نابود کنی قول می دهیم در اینجا برای مریم و طارق غنی آیسکریم بخریم.

من گفتم من خیلی کار دارم اما یک کاری می کنم که بند سلما را افتتاح کنم نصف ایران آب نداشته باشند، آب نداشته باشند مجبورند له له بزنند و مجبور شوند دو میلیون شهروند مهاجرمان را از ایران بفرستند به افغانستان و ما هم آنها را مستقیم می فرستیم کره اورانوس تا خوش باشند. یعنی ما خیلی کار می کنیم..

شهروند: تشکر از اینکه ما را دعوت کردید، فقط مسیر دروازه خروجی ارگ را نشان مان بدهید خودمان می رویم، ما نه مریخ می رویم نه اورانوس...

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مناظره شهروند و ارگ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است