میلیون ها ایرانی از مبارزه مردم فلسطین حمایت کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۵    ۱۳۹۶/۴/۳ کد خبر: 134975 منبع: پرینت

راهپیمایی میلیونی مردم ایران در نقاط مختلف کشور به مناسبت روز جهانی قدس، بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشته است.

در همین راستا، شبکه المیادین ضمن پوشش راهپیمایی روز جهان قدس در تهران اعلام کرد: شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، پرچم آمریکا و اسراییل را به آتش کشیدند.

همچنین پایگاه العهد نیز گزارش داد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میلیون ها نفر از مردم ایران در تهران و دیگر استان های این کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات صهیونیست ها را محکوم و بر حمایت خود از مبارزه مردم فلسطین برای آزادسازی قدس شریف تاکید کردند.

آسوشیتدپرس با این تیتر درباره راهپیمایی روز قدس در ایران گزارش منتشر کرده است: «در تجمع ایران، چهره ترامپ و پرچم‌های اسراییل روی تابوت قرار داده شده بود». این رسانه آمریکایی با اشاره به نمایش موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راهپیمایی، این اقدام را «قدرت‌نمایی ایران» خوانده است. در گزارش آمده که «میلیون‌ها نفر در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند تا پرچمهای اسراییل و آمریکا را بسوزانند».

«رویترز» با اشاره به حضور ایرانی‌ها در این راهپیمایی نوشت: «تظاهرات‌کنندگان شعار "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند و بنرهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود "اسرائیل باید از نقشه جهان حذف شود".

خبرگزاری فرانسه: تظاهرات کنندگان تهرانی در مراسم روز قدس علیه آمریکا و اسراییل شعار سر دادند
خبرگزاری فرانسه طی گزارشی درباره برگزاری مراسم روز جهانی قدس در تهران نوشت: مردم سراسر ایران روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز قدس علاوه بر شعار " مرگ بر اسراییل " و " مرگ بر آمریکا " علیه خاندان آل سعود و گروه تروریستی داعش نیز شعار سردادند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایران
فلسطین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است