خیابان وزیراکبر خان به روی موترهای عام بسته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۶/۴/۴ کد خبر: 135014 منبع: پرینت

شهرداری کابل، خیابان وزیر اکبر خان را بر روی «موترهای عام» می بندد.

من از یک منبع خارجی هم شنیدم که نصف چهار راهی مسعود هم به روی ترافیک بسته خواهد شد. به خوش خیال هایی که دیروز از افسانه برداشته شدن موانع سمنتی در پوست خود نمی گنجیدند، تبریک می گویم.

بعد از تعطیلات عید، حتی به وزیر اکبرخان هم آمده نمی توانید. البته رفت و آمد «موترهای عام» در برخی خیابان های مهم دیگر هم محدود می شود.

مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیراکبرخان
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   وزیر اکبرخان مینه یک منطقه ء مهم دپلوماتیک است و تارگیت گروه های
مزدور و تروریست ها مانند طالبان ، داعش ، گروه حقانی و غیره همه شان
به پشتیبانی آی اس آی میباشد . امنیت چنین منطقه ء مهم از همه بیشتر
لازم و ضرور است .
حاج الماس

>>>   خیمه ها که باعث مزاحمت مردم شده بود حالا این راه
شفاخانه های مرکزی و مهم که متاسفانه مرگ میر هم این قدر زیاد است مجبور مریضان را وجنازه هارا از طریق موتر های گارنیزیون و ارگ انتقال دهند آن هم با پرسان قوم زبان سمت تنظیم ووووووووو شاید هم مریض مدت ها انتظار باشد تا که هویت اش از جای مشخص تثبیت و اجازه داده شود وای به حال این ملت و به حال این جواسیس که در خدمت گزاری بیگانگان با هم رقابت دارند.الله از شما سخت انتقام خواهد گرفت تا که ملت یکپارچه نشود این مشت نفاق افگن با آتش اندازی خانه به خانه هم ادامه خواهند داد انشاءالله که به آون آرمان شوم نخواهید رسیدند این چند مزدور ماش بگیر و شاگردان فیسبوکی شان را خدا هدایت کند که از فحش ناسزا نوشتن خود داری کنند وسیله اهداف شیطانی این ها نشوند اینها همه چیز شان خارج از این جغرافیایی زخمی است دارایی شان فرزندان شان صرف پیدا گری شان و فراهم نمودن سهولت بر انهااینجا استند فقط این ملت عام است که اینجا میماند فعلا فرهنگ روز چرانی جاری است نه عقلانی هر کس وظیفه خوبتر داره راضی معلوم میشه غیر ارادی از بی عدالتی دفاع میکند و کسی که ناراضی است سبوتاژ میکند.هردو با انسانیت و وجدان فاصله زیاد دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است