چرا غنی عید خونین را در انزوا تجلیل کرد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۴    ۱۳۹۶/۴/۶ کد خبر: 135062 منبع: پرینت

غنی و ملکه بی بی گل انتظار داشتند عید خونین امسال را با حضور رهبران جهادی، دلقکان قدرت و دیپلمات های غربی، عربی و یهودی و با حضور خسربره ها و خیاشنه های لبنانی در ارگ کابل با سر کشیدن جام خون پاک شهدای ماه رمضان تجلیل کنند.

آنها می خواستند برای دستاوردهای بزرگ خود همچون فرمان نسل کشی و به خاک و خون کشیدن مومنان بی دفاع در خیمه ها و یا در نماز جنازه شهدا یک جشن ویژه بر پا کنند اما خلاف انتظار نه از حضور استخاره چی مشهور خبری بود و نه از سلطان فساد و نه از سیاف و نه از عبدالله سنگدل. حتی از گلبدین هم خبری نبود که انتظار می رفت هر دو عید ویژه قتل عام را در ارگ کابل تجلیل کنند.

حتی از ملا تره خیل هم خبری نبود.

غنی مجبور شد سفره عیدی بی مزه را با استاد خلیلی بی خاصیت و مرتضوی مداح تجلیل کند اما غنی خلیلی و مرتضوی را با گرفتن چند عکس فیسبوکی از ارگ بیرون کردند و خود با بی بی گل، خیاشنه ها و خسربوره های لبنانی و یهودی که صاحب قراردادهای میلیونی در این ماه خونین شده بودند، تجلیل ویژه کردند.

این در حالی بود که صدای ناله شهدا از زیر گورستان ها و ماتم خانواده ها را بر سر مزار شهدا در ارگ می توان شنید. چنانچه در پیام عیدی، صدای لرزان و چهره خونخوار غنی کابوس شهدا را می توان آشکارا دید.

در زمانی که غنی با بی بی گل، خیاشنه ها و خسربوره های لبنانی جام پیروزی را در ارگ به سر می کشیدند، حنیف اتمر و گلبدین مصروف بازدید از قفس های آهنین انتحاری های کمپ شمشتو و توزیع تحفه های عیدی و تسلیمی کلید جنت برای انتحاری های روز های بعد از عید بودند.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
عیدفطر
نظرات بینندگان:

>>>   جان برادر. کرزی وغنی وحکمتبار همان طالب وداعش هست که دیگر نمیشود آبرا هرچه درهاونگ بکوبی همان آبست فایده ندارد بیاتاگل برافشانیم ومی درساغ اندازیم فلک راسقف بشکافیم طرح نودراندازیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است