کشتار در غزنی توسط طالبان با کمک حکومت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۶/۴/۶ کد خبر: 135081 منبع: پرینت

کوچی ها و طالبان با حمایت های حکومت موفق به کشتن شماری از هموطنان شدند.

رسانه های محلی ولایت غزنی اعلام کردند که روز شنبه 3 سرطان 96 در نتیجه درگیری میان مردم خوات غزنی با کوچی های مسلح و طالبان شماری از باشندگان این ولسوالی جان خود را از دست دادند و شماری از زخمی شده ها نیز در وضعیت بد جسمانی به سر می برند.

از سوی دیگر شنیده می شود که چرخبال های حکومتی بجای کمک به هموطنان، با کوچی ها و طالبان همکاری کرده و خانه های مردم را ویران کرده است.

این درگیری در منطقه سبز آب صورت گرفته و تا هنوز جریان دارد.


غزنی طالبان کوچی خوات ده سبز

غزنی طالبان کوچی خوات ده سبز



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   دولت وسردم داران جلواین جنایت باید بگیرد

>>>   این عکسها از مردم افغانستان نیست اینها به ضد مردم افغانستان هستند در کدام مملکت. دیده اید که مردم بګوید ما از این مملکت نیستیم. و به ضد همان مملکت باشد و باز هم حکومت همرایش کمک کند.

>>>   باز هم بيچاره هزاره ها،

>>>   یگانه راه حل این مشکلات همانا نظام فدرالی است اگر فدرال میبود ویک فرقه منظم دردفاع مردم قرارمیداشت هرگز این فاجعه ودیگر فجایع در بهسود و باقی هزارجات صورت نمیگرفت ملیت شریف هزاره ما بار ها مورد تهاجم بیرحمانه کوچی ها وطالبان قرار گرفته اند وقتل عام شده اند.بازهم اگر فدرالی میبود ویک فرقه دران نقاط میبود ازین فاجعه جلوگیری میشد.بااحترام عبید.

>>>   اوهوهوهو
چقدر مردم ره تیر باران کرده؟؟

>>>   شما خود به کوچی رای دادید و حال از کوچی مینالید

>>>   حکومت با این همه منابع طبیعی عرضه نداره کشور رو اداره کنه با استفاده از حمایت از طالبان میخواهد به جهانیان بگوید تروریسم داریم کمک کنید با گدای کردن کشور را اداره میکند.

>>>   وقتی اقولم غیر اوغان یا غیر پشتون باهم اتحاد نکنند عاقبت کارشان نابودی و زبونی هر کدام شان جدا جدا بدست قوم اوغان یا همان پشتونها خواهد بود.
خودگامگی اوغان ها از حد گذشته و هم بنام طالب و داعش و هم بنام تکنوکرات و گلبیدینی یا اوغان ملتی هر پنچ پنچه خود را در قدرت و سیاست کشور بدهن خود فرو برده اند. سیاست های ارگ در راس غنی کوچی یک مثال آن است.
اگر غیر اوغانها امروز درجهت مهار کردن تمامیت خواهی بیش از حد اوغان ها باهم متحد نشوند پس واه بحال شان و دیگر قابل ترحم هم نیستند، باید هویت تاریخ و زبان شان درین کشور محو شود، و باید اولاد اولاد شان درین کشور بنام افغان برده و نوکراوغانها شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است