کرزی: آجندای آمریکا ثبات کشور نیست
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۳۹۶/۴/۶ کد خبر: 135082 منبع: پرینت

آمریکا باید در مشارکت با روسیه، ایران و چین بگونه مسوولانه جنگ افغانستان را پایان دهد.

حامد کرزی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی جی تی ان چین می گوید که برنامه آمریکا ثبات افغانستان نیست که اگر اینطور می بود اکنون بعد از گذشت 15 سال افغانستان آرام تر و ناامنی ها کمتر می بود اما در کنار حضور آمریکا، شاهد رشد داعش هستیم.

رییس جمهور پیشین کشور با تایید اینکه وضعیت کشور در حال بدتر شدن است بیان کرده است که دلیل عمده این شرایط عملیات ناقص و اشتباه آمریکا زیر نام مبارزه با هراس افکنی است. آمریکا بجای تمرکز بر نابودی پناهگاه ها و آموزشگاه های هراس افکنان، به بمباران روستاها، آسیب رساندن به مردم و زندانی کردن آنان مشغول شد.

کرزی گفته است که کسی هست که نیروهای هراس افکن را آموزش، تجهیز و تمویل می کند. آمریکایی ها مبارزه با افراط گرایی را مطرح کردند اما چطور می شود که این حلقه گسترش می یابد، اینجا یک اشکالی وجود دارد که یا آنها با افراط گرایی مبارزه نمی کنند و یا به مکان درست برای مبارزه با هراس افکنان نمی روند.

وی با بیان اینکه آمریکا از افراط گرایی به عنوان ابزاری علیه اتحاد شوروی پیشین استفاده می کند می افزاید که این کشور باید در مشارکت با روسیه، ایران و چین بگونه مسوولانه جنگ افغانستان را پایان دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حامد کرزی
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   هغه دا جراات !

>>>   جناب کرزی صاحب درین۱۵ سال امریکای ها تنها نبودندهمکار ان وشریک های هم داشتند که من جمله جناب عالی در پیشاپیش نیرو های خارجی وسوار بر تانک های امریکای ها وارد بگرام شدیدومدت چندین سال نگهبانان شخصی شماهم انها بودند اگر کار های مثمر ونیک انجام شده شما در ثواب ان شریک هستید اگر خلاف کاری ها وخطاهای هم صورت گرفته بدون تردید مسولیت شما بیشتر از همه جلوه گر است شما به هیچ صورت نمیتوانید با پنهان نمودن سرخود درزیر ریگ بدن مبارک را مخفی نماید هنوز که هنوز است کسی به این شعار های شما علیه خارجی ها باور ندارد و نیک میشناسند که شما یکی از مهره های بسیار فعال وکار کشته وزرنگ انها هستید که با این ترفند ها میخواهید داخلی های از دنیا بیخبر وخارجی های خوش باور را فریب دهیددرغیر ان این همه سعی وتلاش شما بیهوده بوده چهره ای مبارک تان را همه میشناسندبا جامه بدل کردن ها نمیتواند جهان وجهانیان را فریب دهید
سیه روز

>>>   چطور که تسلط شان به قدرت از اظهار واقعیت ها سکوت داشتند.......... کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است