کرزی: پاکستان کاری برای ثبات افغانستان نکرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۶/۴/۸ کد خبر: 135174 منبع: پرینت

اسلام آباد با پناه دادن به هسته اصلی هراس افکنان وضعیت افغانستان را دشوار ساخته است.

حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور در گفتگو با یک رسانه خبری هندی گفته است که پاکستان بجای همکاری در روند صلح افغانستان به حمایت هایش از کشورهای هراس افکن ادامه داده است.

رییس جمهور پیشین خطاب به ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفته است که باید به همکاری پاکستان به عنوان یک متحد واشنگتن در امر مبارزه با هراس افکنی خاتمه دهد و تا زمانیکه که آمریکا یک راهکار جدی روی دست نگیرد تا این کشور رویکردش را درمورد افغانستان تغییر دهد، پاکستان هیچگاه آماده همکاری صادقانه در امر مبارزه با هراس افکنی نخواهد شد.

پیش تر حامد کرزی در گفتگو با یک شبکه چینی نیز با انتقاد از راهبرد نظامی آمریکا برای افغانستان گفته بود که باید واشنگتن مراکز اصلی هراس افکنان را در خارج از خاک کشور هدف قرار دهد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حامد کرزی
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   کاکا کرزی واقعا بی شعور است یا اینکه نقش یک لب شعور بازی میکند؟ پاکستان از تهداب هدف به تخریب افغانستان گذاشته و البته از نگاه خودشان بهترین هدف و عمل.
اما کاکا کرزی ماآمده خودشانرا سیاست مدار معرفی نموده و ادعایی دوباره حکومت کردن در سر دارند خه خه. خدایا خودیت به داد این سرزمین برس.
امید که نشر شود

>>>   اقایی کرزی .... ملی این کشور است چرا در دو دوره خود چیزی نمی گفت تمام بول هارا به فامیل برادر ها واقوام خود تقسیم کرد ونیز به شورای نظار تا بشتی بانی از او کند یکروز همراهی همه شما ....وطن حساب هواهد شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است