چهارهزار ویزای خاص آمریکا برای افغانستانی ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۶/۴/۸ کد خبر: 135214 منبع: پرینت

حدودأ سه ماه قبل زمانیکه سروصداهای مبنی برتوقف صدور ویزای خاص برای افغانستانی هایی که که بادولت آمریکا کارکرده بودند، اوج گرفت، باآنکه تعدادی زیادی از آمریکایی ها خواهان تمدید این برنامه بودند، من با تعدادی از فعالین افغانستانی در آمریکا نیز در پی ان شدیم که آمریکا نباید صدور ویزای خاص به افغانستانی ها رامتوقف سازد.

در پهلوی جد و جهد هایی که داشتیم، باسناتور جان مککین از حزب جمهوریخواه و سناتور کاملا هریس از ایالت کالیفورنیا و از حزب دموکرات ها تماس برقرار کردیم و ناامنی ها و شرایط دشوار افغانستانی هایی که با دولت آمریکا کار کرده بودند را برای شان وضاحت داده خواهان همکاری های جدی ایشان در امر صدور ویزای خاص شدیم. خوشبختانه کانگره ایالات متحده چهار هزار ویزای جدید را برای افغانستانی ها تأیید کرد.

محمد جواد رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ویزای آمریکا
افغان
نظرات بینندگان:

>>>   تو کدام پیاز هستی که نام خود را کلان میکنی. من با قوای امریکا کارکردیم هیچ افغان نمیتواند براین پروسه فشاروارد کند. این تصمیم سنای امریکا هست

>>>   دروغ می گویی، اصلاً چندی قبل این من بودم که در برج ترامپ که متعلق به رئیس جمهور امریکااست با ایشان یک ملاقات داشتم و از شرایط بد افغانستان و نیاز شدید به ویزای امریکا برای ملت افغانستان صحبت کردم، در نتیجه ایشان صحبت های مرا پذیرفتند و چهار هزار ویزا را لطف کردند.
جلال زی حقانی

>>>   او برادر ای خو 2500 ویزه بود چطور 4000 شد.

>>>   همه تان دروغ میگویید.
این من بودم که به مجلس نمایندگان و مجلس سنا و به دولت امریکا در راس آن دونالد ترامپ پیشنهاد کردم که در افغانستان مرگ و میر زیاد شده است و با وجودی که من بیست و چهار ساعت شب و روز کار میکنم، اما باز هم تعدا آنقدر زیاد است که رسیدگی به ن مشکل است و از طرف دیگر خداوند معاش های اضافه کاری من را نیز حواله نمی کند و میگوید که من خبر نداشتم که در افغانستان اینقدر مرگ و میر زیاد میشود، بنأ در بودجه برای تو پول اضافه کاری در نظر گرفته نشده بود.
بنأ این من بودم که پیشنهاد کردم که به یک تعداد ترجمان های افغان ویزه داده شود تا کار من کمتر شود.
با احترام
حضرت عزراییل.
نوت: به این دروغ گویان بالا بگو که یک روز به جان شما خواهم آمد و ازین دروغ گفتن تان شما را پشیمان خواهم ساخت.

>>>   هیچکدام اینها درست نیست کرزی صاحی این کار را انجام داده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است