مردم فلسطین حق دارند از خود دفاع کنند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۳۹۶/۴/۱۰ کد خبر: 135258 منبع: پرینت

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عصبانیت از اقدام صایب عریقات دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در دفاع از جنبش حماس در سازمان ملل متحد گفت: اظهارات عریقات دلیل دیگری بر حمایت تشکیلات فلسطینی از تروریسم است.

به گزارش فلسطین, دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه ای افزود: عریقات در سازمان ملل متحد, با وجود اینکه حماس و جبهه ملی آزادیبخش فلسطین صدها نفر از مردم اسراییل را طی ده ها سال کشتند و در لیست گروه های تروریستی بسیاری از کشورها قرار دارند, تروریستی نخواند.

در بیانیه دفتر نتانیاهو آمده است: این اقدام صایب عریقات دلیلی بر حمایت تشکیلات فلسطینی از تروریسم و تحسین و تمجید آن ها از تروریست ها است.
صایب عریقات روز پنجشنبه طی سخنانی در سازمان ملل متحد گفته بود: جنبش حماس یک جنبش تروریستی نیست.

وی افزوده بود: ملت فلسطین این حق را دارد که در برابر جنایت های جنگی اسراییل (رژیم صهیونیستی) از خود دفاع کند.
دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرده بود: از دیدگاه ما حماس و جبهه ملی آزادی بخش فلسطین تروریستی نیستند.

وی همچنین ضمن اشغالگر خواندن رژیم صهیونیستی افزود: اسراییل طی چند دهه گذشته اقدام به بازداشت و ترور شهروندان فلسطینی کرده است. تل آویو همچنین اراضی فلسطینیان را به نفع خود مصادره کرده و درحال حاضر حدود 10 سال از محاصره غزه توسط اسراییل می گذرد. پاداش دادن برخی مقامات آمریکایی همچون نماینده دایم این کشور در سازمان ملل به اسراییل، لکه ننگی بر پیشانی بشریت است.

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین همچنین گفت: اشغالگران اسراییل، بالاترین سطح پدیده تروریسم را به نمایش گذاشته اند. هیچ فرقی بین قاتلی به اسم داعش و مجرمی که کودکان فلسطینی را زنده زنده در آتش می سوزاند، وجود ندارد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صهیونیست
نتانیاهو
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است