یک فرمانده حزب اسلامی کشته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۶/۴/۱۰ کد خبر: 135267 منبع: پرینت

افراد مسلح غنی امرخیل، یکی از فرماندهان حزب اسلامی را در ولایت بغلان از خانه اش در ساحه چشمه شیر شهر پلخمری بیرون کردند و با شلیک گلوله کشتند.

سخنگوی پولیس بغلان با تایید این رویداد گفته است که بررسی های پولیس در اینباره آغاز شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب اسلامی
بغلان
نظرات بینندگان:

>>>   کسی به قتل هیچ انسان خرسند نگردد ولو او قاتل وسفاک باشدگرچه مکافات عمل حق است وبه فحوای قول شاعر
از مکافات عمل غافل مشو
گندم زگندم رویو جو زجو وقران کریم فرموده!وما اصابکم من مصیبة فما کسبت ایدیکم ویعفو عن کثیرانچه از مصایب بشما میرسداز ماحصل کسب دست هایتان میباشد هنوز خداوند بسیار از تقصیرات شما را عفو مینماید
اینها که افراد وتحت قومانده ای رهبران میباشند در اصل بزرگان انها امر وهدایت صادر مینمایند ومادون ها فرمان بالادست هارا اجرا میدارند اما میشود به حکم عقل واراده ای ازادتسلیم اغراض خود غرضان نگردیده در کار ها وامور زندگی از تعقل کار بگیرند
لالی از ننگرهار

>>>   چه خوب شد که گلبدین آمد!
تسلیم شدن گلبدین و آمدنش به کابل زمینهء خوبی برای شناخت بیشتر از شخصیت پنهانی یک جاسوس بیگانه و فاشیست قومی زیر سایه اخوت اسلامی فراهم شد.
چهره واقعی این خفاش از زیر پردهء اخوت اسلامی بیرون آمد و درست در جایگاه اساسی اش قرار گرفت و بادرگیرشدن با واژه های زبان فارسی عمق تعصب و اندیشه های فاشیستی کم ظرفی و بی مایه گی اش را به مردم نمایان ساخت .
چه خوب شد که آمد !
تا مردم ما بدانند که هر روز که ازحضوز نامیمونش در کابل می گذرد سایه سیاه قدومش امنیت و آرامش را از مردم ما درکابل گرفت و جوی خون درکابل و بسیاری از مناطق کشور جاری شد وضعیت امنیتی به وخامت گرائید.
چه خوب شد که آمد!
تا تعدادی از مخلصین تاجیک تبار و فارسی زبانش به عمق چهره ای پنهانی یعنی چهره واقعی این فاشیست تمام ایار قومی آشنا شوند.
چه خوب شد که آمد!
تا همه مردم کشور ما بدانند که جاسوس های بیگانه و آنهای که درین دستگاه ها تربیه شده اند وبه دستگاه های جاسوسی خدمت کرده اند هیچگاهی بدرد مردم ما نمی خورند.
چه خوب شد که آمد!
تا مردم ما بدانند که این آدم بی درونمایه تنها زیر سایه و امکانات و تمویل وتسلیح سازمان های استخباراتی به ببر کاغذی مبدل شده بود و تیلیغات سازمان های استخباراتی از او آدم خوفناکی ساختند.
چه خوب شد که آمد!
تا مردم ما بدانند که وقتی زبان به سخن می گشاید به جز نفرت ونفاق پراگنی وتعصب چیزی برای گفتن ندارد.
ضرب المثلی است که : " از کوزه همان تراود که در اوست".
چه خوب شد که آمد !
آدم کم ظرف وبی مایه ء که با تکبر وغرور حرف می زند و حاضر نیست در برابر آن همه جنایاتش از مردم شهری را که به ویرانه مبدل کرد و از کشته ها پشته ها ساخت معذرت بخواهد .
چه خوب شد که آمد !
که چهره های پنهان دیگری درنقش تکنوکرات ، ملی گرا ، روشنفکر چپ و لیبرال نیز افشا شد که این افراد زیر هر نام وعنوانی دارای یک تفکر اند و آن فاشیزم قومی است .
محمداسلم سلیم

>>>   #گلبدین_حکمتیار:
در بغلان و کندز جنگ علیه طالب نیست، بل علیه حزب اسلامی است، این جنگ پس از سقوط حکومت داکتر نجیب آغاز شده و تا کنون ادامه دارد، طالب تنها یک نام است که مجبور شده اند، سلاح بردارند و از حیثیت شان دفاع کنند.
سهیل صدیقی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است