بسیاری از تصامیم از صلاحیت مدیریت کشور بیرون است
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۵    ۱۳۹۶/۴/۱۰ کد خبر: 135279 منبع: پرینت

وقتی امکانات لازم وجود ندارد هرگونه ابراز نظر در مورد تاریخ برگزاری انتخابات یک خبر بدون پشتوانه است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، هادی میران، آگاه مسایل سیاسی درباره تفاوت کمیسیون فعلی انتخابات با کمیسیون گذشته گفت: آنچه که در کشور تجربه می کنیم، درواقع بازتاب ظرفیت دانش، فهم و فرهنگ مسلط بر مناسبات اجتماعی است. هرچند که تلاش هایی برای اصلاح کمیسیون صورت گرفته است اما هنوز هم کارگزاران کمیسیون برخاسته از متن همین فرهنگ هستند و تصور نمی شود که تفاوت چندانی با کمیسیون قبلی داشته باشند.

این آگاه سیاسی می گوید: کمیسیون انتخابات به یک سری تکانه های بسیار جدی چه در ایجاد ظرفیت ها و چه در ساختار مدیریتی کلان و خرد نیازمند است و چنین تکانه ای تاحال بوجود نیامده است.

میران، درخصوص احتمال به تعویق افتادن انتخابات ریاست جمهوری می گوید: در وضعیتی زندگی می کنیم که بسیاری از تصامیمی که گرفته می شود از دایره صلاحیت و تصمیم گیری مدیریت سیاسی کلان کشور بیرون است. عوامل بیرونی و تحولات منطقه بر کشور بسیار تاثیرگذار است و هیچ اعتمادی و جود ندارد که انتخابات ریاست جمهوری نیز به سرنوشت انتخابات پارلمانی دچار نشود.

این آگاه سیاسی افزود: اکنون در شرایط بسیار بحران زده زندگی می کنیم و اگر در این شرایط انتخابات ریاست جمهوری نیز در تاریخ خود برگزار نشود، مطمینا این موضوع به ادامه بحران ها کمک خواهد کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخابات
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   اقایی هادی میران شما از ظرفیت کاری در کمیسیون و ساختار مدیریتی ابراز نظر کردید حتما از امکانات کمیسیون جدیدا اگاه شدید وخواهش کار در کمیسیون اتخابات را دارید من که همه روزه اخبار را از طریق اانترنت و ونشرات تصویری دنبال میکنم کار شناس به اسم هادی مران نشنیده ام فکر کنم جناب جدیدا از غرب بخاطر جمع اوری بول امده باشید ودر قدم اول ابراز نظر را بالایی کیمسیون اغاز کردید امیدوارم بخوانید
تابش

>>>   Bakhshi Zafari
راه حل مبارزه با اشرف غنی نه که جهاد برای رهایی کشور از چنگال کافران است.فاشیزم بدون حمایت اشغالگران دو ساعت هم تاب نخواهد آورد.
پس تا به شاخ و برگ چسپیدن تنه ی ظلم را باید هدف قرار داد.
نکته:کدام تا مولوی صیب "مومن" تشریف دارد که این گونه موقف بگیرد؟

>>>   ولایت کندز به دست حزب اسلامی سقوط کرده بود؟
گلبدین حکمتیار:
در بغلان و کندز جنگ علیه طالب نیست، بل علیه حزب اسلامی است، این جنگ پس از سقوط حکومت داکتر نجیب آغاز شده و تا کنون ادامه دارد، طالب تنها یک نام است که مجبور شده اند، سلاح بردارند و از حیثیت شان دفاع کنند.
قاسانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است