قوماندان امنیه ولایت غزنی از مقامش استعفا کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۶/۴/۱۱ کد خبر: 135314 منبع: پرینت

قوماندان امنیه ولایت غزنی از مقام خود استعفا کرد.

امین الله امرخیل، قوماندان امنیه ولایت غزنی در صفحه رسمی فیس بوک قوماندانی امنیه این ولایت استعفای خود را اینگونه گفته است که " می خواستم برای مردم شریف غزنی بیشتر خدمت کنم اما قسمت و حال صحی ام مرا یاری نکرد."

امرخیل ۱۸ ماه بعنوان قوماندان امنیه غزنی وظیفه اجرا کرده است و قبل تر هم یکبار استعفا کرده بود اما از سوی وزارت امور داخله استعفای وی پذیرفته نشده بود.

گفته می شود که استعفای امرخیل از سوی وزارت داخله پذیرفته شده و آمر تحقیقات جنایی زون ۳۰۳ اسپین غر فعلا به عنوان سرپرست قوماندانی امنیه غزنی معرفی شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قوماندان امینه غزنی
استعفا
نظرات بینندگان:

>>>   در كار نمي مانندش، يا بيچاره راستي كدام مرض خطرناك دارد. آدم فعال و وطندوست است، شفاي عاجل برايش خواهانم

>>>   خداو یار و یاور تا ن همیشه کامیاب باشی هر کسی که شما رابری کار نمی ماند خداهلاکش کند و اقیعا وطن دوست هستید

>>>   آقای امر خیل نور چشم مردم غزنی است در هر جای که باشد دعای مردم همراهش است. اگر کدام ترفند دولتی در میان نباشد ما مردم غزنی از آقای امر خیل صمیمانه خواهش میکنیم که مردم غزنی را در مصیبت قرار ندهد از تصمیم خود صرف نطر نماید و از وزارت داخله افغانستان خواهش میکنیم که بجای استعفای وی این شخص لایق و مردم دوست را هر چه زودتر تحت مداوا قرار داده به وظیفه اش برگرداند. مردم غزنی امر خیل و آرامش را دوست دارد و تا پای جان از آرامش و از امر خیل دوری نخواهد جست به امید و استدعا به درگاه عزت تعالی برای امرخیل امر خیل صاحب مردم غزنی را تنها نگذار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است