رییس جمهور عازم عشق آباد شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۳    ۱۳۹۶/۴/۱۲ کد خبر: 135342 منبع: پرینت

محمداشرف غنی رییس‌ جمهور، در رأس یک هیات عالیرتبۀ دولتی در سفر رسمی یک روزه عازم عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان گردید.

به گزارش ریاست جمهوری، غنی در این سفر با قربانقلی بردی محمدوف رییس جمهوری ترکمنستان دیدار خواهد کرد و پیرامون گسترش روابط میان دو کشور بحث و تبادل نظر خواهد نمود. همچنان در حضورداشت رؤسای جمهور افغانستان و ترکمنستان، توافق‌نامه‌های همکاری امضا خواهد شد.

رییس‌جمهور کشور را در این سفر، اکلیل حکیمی وزیر مالیه، عبدالستار مراد وزیر اقتصاد، عبدالسلام رحیمی رییس عمومی ادارۀ امور، داکتر محمدهمایون قیومی مشاور ارشد ریییس جمهور در امور زیربناها، محمدشاکر کارگر نماینده خاص رییس جمهور در امور کشورهای آسیای میانه و شاه‌زمان میوندی مشاور ارشد رییس جمهور در امور روابط عامه و ارتباطات استراتیژیک همراهی می نمایند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترکمنستان
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   Zahir Ariaie
در لندن رانندگان تاكسي بار ها در مقابل پارلمان تظاهرات راه انداخته اند تا از حقوق خود دفاع نمايند. انها در تظاهرات خود از هارن يا بوق موتر استفاده كرده اند و مهم ترين نقاط شهر را بر روى ترافيك مى بستند تا دولت را مجبور به شنيدن حرف هايشان و توجه به خواسته هايشان نمايند.تظاهرات در سر كوه راه اندازى نمى شود بلكه در شهر راه اندازى ميشود اينكه هارن نكنيد مزاحمت ميشود يا راه را نبنديد ، يك دليل منطقى نيست بلكه هدف از تظاهرات رسيدن به هدف است و دولت كه به اصول دموىراسى احترام نداشته باشد تا مجبور ساخته نشود تمكين نخواهد كرد.

>>>   درست فرموديد
شوراي امنيت يك عده بي سوادان درون خالي را در پرده تلويزيون أورده از مشكلات راه بندي صحبت ميكنند ولي اين را نمي گويند كه خىد دولت دها راه را بيته تا خود را از مردم در امان داشته باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است