وظایف 6 مسوول امنیتی قندوز تعلیق شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۶/۴/۱۳ کد خبر: 135410 منبع: پرینت

به دنبال سهل انگاری در وظیفه، 6 مسوول امنیتی حوزه سوم شهر قندوز و آمرین حوزه چهارم امنیتی این ولایت به دادستانی نظامی معرفی شدند.

سید محمود دانش سخنگوی والی قندوز، می گوید که وظایف 6 تن از مسوولین حوزه سوم امنیتی شهر قندوز به شمول آمر، معاون، مدیر ترویزم، مدیر مبارزه با جرایم جنایی، قوماندان بلوک و مدیر مبارزه با مواد مخدر به تعلیق درآمد.

دانش اضافه می کند که وظایف آمرین حوزه 4 حوزه امنیتی قندوز نیز بدلیل غفلت وظیفوی به تعلیق درآمده است.

این تعلیق وظایف در حالی صورت می گیرد که از 3 روز بدینسو درگیری های شدید میان گروه طالبان و نیروهای امنیتی در بخش های مختلف قندوز در جریان است و ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده است که تلفات سنگینی به نیروهای دولتی وارد کرده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قندوز
تعلیق وظیفه
نظرات بینندگان:

>>>   ولا بسیار گپ کلان است قوماندان بلوک وظیفه اش به تعلیق درآمد دریک کشور همچو گدودستان تااکنون درجهان که مازنده گی میکنیم چنین اتفاق نه افتاده آفرین به جرحت ریس جمهور که متفکر بودن خودرا به اثبات رسانید.
آبشار:

>>>   بیسار یک حرکت ناجوانمردانه درمقابل افسران پایئن رتبه دولت وحشت ملی در حال شکل گرفتن است مرد هستید وظایف شخص والی طالب پرور و قومندان امنیه داعش پرور را به حالت تعلیق دراوریدو به زور مردم مجاد ولایت قندوز از شهر بیرونشان کنید
با احترام جق گو کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است