رییس جمهور به تاجیکستان رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۶/۴/۱۵ کد خبر: 135535 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی صبح امروز پنجشنبه 15 سرطان 96، در راس یک هیات بلند ‌رتبه دولتی به منظور اشتراک در دومین نشست سران کشورهای “پروژه کاسا یک هزار” عازم دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.

در اعلامیه مطبوعاتی ارگ ریاست جمهوری آمده است که رییس جمهور در این سفر یک روزه علاوه بر اشتراک و سخنرانی در نشست مذکور با امام علی رحمان رییس جمهور تاجیکستان روی گسترش بیشتر روابط میان دو کشور، دیدار و گفتگو خواهد کرد و همچنین در نشست سه جانبه سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان و پاکستان اشتراک می کند.

در این سفر، اکلیل حکیمی وزیر مالیه، عبدالستار مراد وزیر اقتصاد، داکتر محمدهمایون قیومی مشاور ارشد رییس جمهور در امور زیربناها، محمدشاکر کارگر نماینده خاص در امور کشورهای آسیای میانه و شاه‌زمان میوندی مشاور ارشد در امور روابط عامه و ارتباطات استراتژیک حضور دارند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تاجیکستان
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   اصلا باید وزیر خا رجه کشور به این سفر ها برود مگر ریس جمهور یک شخص یهو دی است و خا رج خو شش می اید
کار تمام وزیر ها را می خو رد

>>>   در هر سفر بابیست سی نفر میرود هدف شان صرف سیاخت وسیل تماشا است ، پاکستانی ها با هــــدف سفر میکنند درین سفر پاکستان وتاجکستان موافقه کردند تا اردوی تاجکستان توسط پاکستانی ها تریننگ داده شوند ، پس فردا تاجکستان هم اول حرف پاکستان را می شنود بعد حرف افغان های وطن دشمن را ، مانند چین وروسیه !
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است