اگر در جنگ قندوز ناتوانید، آن را به طالب بدهید و تمام
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۶    ۱۳۹۶/۴/۱۵ کد خبر: 135549 منبع: پرینت

جنگ قندوز یک گیم است. یک روز منطقه ی را طالب می گیرد و یک روز نیروهای امنیتی.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فاطمه عزیز، نماینده مردم قندوز درخصوص بی توجهی حکومت به جنگ قندوز گفت: حکومت همیشه دم از برگزاری عملیات و داشتن دستاورد در جنگ قندوز می زند اما وقتی عملیاتی به راه می افتد چرا منطقه را نگهداری نمی کنند؟ چرا نیروهای اضافی در محل های بدست آمده مستقر نمی شوند؟ اینکه مناطق هر روز بین طالب و نیروهای امنیتی دست بدست شود، برای مردم از حالتی که جنگ باشد، خطرناک تر است.

عزیز می گوید: مردم در جنگ معلول و مجروح می شوند و اعضای خانواده خود را از دست می دهند اما صدای شان را کسی نمی شنود. در این حکومت از گریه، عذر، انتقاد و هر شکلی که بوده است دادخواهی کرده ایم اما متاسفانه اگر توجهی هم شده، گذرا بوده و باز هم حرف را پشت گوش انداخته و مصروف کارهای خود شده اند.

نماینده قندوز، درخصوص وضعیت زندگی مردم در این روزها اظهار می کند: مردم قندوز نه در زندگی که در یک مرگ تدریجی هستند و کاری از دست شان بر نمی آید. اگر کسی مسوول باشد، حاجت به فریاد و برگزاری تظاهرات نیست اما اینها مسوول نیستند و گوش کر شان صدای مردم را نمی شنود.

وی می افزاید: سرقوماندانی اعلا و داکتر عبدالله به مردم جواب دهند که می توانند مردم را از مرگ تدریجی نجات دهند یا خیر؟ اگر ناتوان هستید و نمی توانید این سرزمین را به طالب بدهید که لااقل دست یک نفر باشد. چرا که این حالتی که یک روز دست طالبان باشد و یک روز دست شما، برای مردم قابل تحمل نیست.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قندوز
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   فا طمه جا ن تو در هوش هستی امریکا این قدر پو ل خو د را بی جا مصرف نکرده که تو در مو تر های لکس بگردی او هم مقصدی دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است