حمله گروهی طالبان به پاسگاه های جبل السراج
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۵    ۱۳۹۶/۴/۱۷ کد خبر: 135599 منبع: پرینت

گروه طالبان بر پاسگاه های امنیتی ولسوالی جبل السراج ولایت پروان حمله کردند و درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و طالبان رخ داده است.

محمد معصوم فرزه ای، فرمانده پوليس ولسوالی جبل السراج ولایت پروان به طلوع نيوز مي‌گويد، ساعت صبح ۵ امروز مخالفان مسلح دولت از چندین استقامت برپاسگاه های امنیتی در منطقه پل آشابه ولسوالی جبل السراج حمله کردند و شاهراه غوربند را به روی تردد مسدود کردند.

هم اکنون درگیری ها میان نیروهای دولتی و طالبان در منطقه آشابه ولسوالی جبل السراج جریان دارد و از تلفات نیروهای امنیتی و غیرنظامیان اطلاعاتی در دست نیست.

طالبان قصد داشتند چندین موتر مسافربری را با مسافرین آن با خود ببرند که با رسیدن نیروهای امنیتی به محل، مسافرین نجات یافتند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جبل السراج
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان ارگ و پلان احمدزی است

>>>   يعنى كه طالب ها به دروازه هاى كابل خود را رسانده اند .

>>>   تبریک باشد برای والی پروان قومندان امنیه اعضای شورای ولایتی ویروس های نظم وام که در ولایت پروان میتقر اند تا در فیسبوک عکسهای خود را به نمایش گذاشتن کمی در رابطه به امنیت ولایت پروان ندبه کنید
با احترام حقگو کابل

>>>   کار فاشیستهای ارگ و همکاری طائفه خبیثه{ اسماعیل یون} این...افگن جت میباشد.

>>>   حمله کنندگان بر پاسگاهنظامی در ولایت پروان نفرات حزب اسلامی گبیدین است زیر نام طالبان این حزب و اعضای ان بشمول رهبر ان گلبیدین نمک حرام ها اند نمک را میخورند و به نمکدان خیانت میکنند و از جانب نظامیان کشور ما چنان سرکوب گردیدند که همه شان بجزای اعمال شان رسیدند زنده باد نظامیان جاسوس کش وارد شده بکشور ما .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است