محمد محقق از ترکیه به کابل بازگشت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۱    ۱۳۹۶/۴/۱۹ کد خبر: 135697 منبع: پرینت

محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی پس از سفر ترکیه و مزار شریف امروز به کابل بازگشت.
تعدادی از نماینده های احزاب جمعیت اسلامی، جنبش ملی و حزب وحدت به استقبال آقای محقق رفته بودند.
کد (4)


محمد محقق

محمد محقق

محمد محقق

محمد محقق

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محمد محقق
ترکیه
نظرات بینندگان:

>>>   ملکه اش چی شد؟ به ترکیه ساکن شده ؟

>>>   آیا این آقا جهت یک خدمت بزرگ برای مردم افغانستان به جائی سفر کرده بود، که به این تعداد نفر به پذیدائی او آمده اند؟
مردم بیکار یا غَر شود یا بیمار.

>>>   با کمک ترکیه میخواهید چه به دست اورید؟ در حالی که با کمک قوای اشغالگر غربی هیچ غلیطی نتوانستید بکنید . درباره سرنوشت افغانستان ما تصمیم میگیریم نه دیگران . به فرزندان و مردم خود رحم کنید و دست از قدرت طلبی های بی هدف خود بردارید . جنبش های ازار دهنده ماننده رستاخیز و روشنایی فقط عامل قتل عام مردم بی گناه است . گاهی اوقات باید به جای گفتگو با شیطان از تفنگ کار گرفت.
حبیب الله یوسف زی

>>>   کاری که شما زیها با کمک پاکستان انجام دادین

>>>   در شگفتم از مردمان بیخرد وبی بصیرت وطنم تاچی وقت این ملت مظوم وبیچاره هوشیار نمیشوند سیاست مداران فقط چند نفر از اقوام و دور بری خویش را دور هم جمع کرده فقط بخاطر منافع چند روزه دنیا همه را قربانی میکند (از سنی گرفته تا شیعه و...گلبدین ربانی سیاف اکبری محقق ودهها بی .... از این قماش ترا به شرف تان اتحاد کنید ویریغ ملی پیدا کنید همه با هم این مزدور ها و اجنت های دسته نشانه را پایمال شان نمایم تا درسی باشد در تاریغ کشور ما

>>>   ازلحاظ قانون شخص محقق مجرم است مراجع امنيتى وقضائي با در نظر داشت مواداد قانون آقاى محقق را دستگير و تحت تحقيق قرار دهند زيرا موصوف در بر اندازى حكومت وإخلال در نظام متهم است وديد و بازديد چند نَفَر وان هم درخارج نمايانگر ان است كه گويا كودتا از جانب عالى جناب ها در جريان است بايد حكومت خود را مكلف بداند كه بخاطر رفع تشويش و اذان عامه جلو اينچنين خود سرى را بگيرد

>>>   اقای حبیب یوسف زی منظور شما از ما کی است پس ما کی هستیم بس است نادانی و جاهلیت دیگر دوران زورگویی شما به سر رسیده است چشمان تانرا با اب حق و حفیقت بشورید و با نگاهی نو که همان پذیرفتن حقایق است به جامعه نگاه کنید شاید این سه رهبر از تحریف خوب برخوردار نباشند اما اگر خواهان حق و خقوق مردمشان باشد آن گاه شما با مردم طرف خواهید بود خودم شخصا خیلی دلم میخواهد که پوزه رهبران ناشایست و قوم پرست و متعصب همچون شمارا به خاک بمالم و آنروز دیر نیست که جسد ....شمارا زیر چادر های کمپ های تروریستی پاکستان بیبینیم انشالله

>>>   این .....ها بخاطر معامله در هر جا دست و با میذنند ونیز جز هزاره ها از موتر شوی ها هیچ یک هم نیست دروغ میگویند که حزب جمعیت نیز به بذیرای ان وطن فروش رفته بود

>>>   اقای یوسف زی طالب است؟

>>>   اهالی چوسان قدیم از امپراطور مخلوع شان استقبال کرد. راستی ملکه کجاست؟ راستی امپراطور جای ظهور شما با ملکه اینجا بود نه ترکیه. اگر قرار است ملکه کاندیدای مجلس شود فرصت مناسبی برای تبلیغ انتخاباتی و شناحت مردم از همسر امپراطور بود.
راستی همین مردم و همین امپراطور ؟؟؟؟؟

>>>   استقبال از آدم حقیر نشان دهنده حقارت آن جامعه است.
هادی

>>>   هورا
هورا هورا
زنده باداقای ماقیق ابر مرد تاریخ که توانست با همه قید وقیودات تحت نام که زن باید با مرددان نامحرم دست نه دهد باانها روبوسی نه نماید ویا حتی خلوت نماید بشرطیکه که کدام معامله سری وپنهانی صورت نگیرد خط بطلان کشید وبه کسانیکه پیرو وهمفکران ایشان هست این نوید را که متوانند من بعد با خانم های خود درهر مجلس ازاد بیدون درنظرداشت معمای بنام حجاب محرمیت خلوت گزیند ازادنه صحبت نماید وبا میتوانددرمحافل هنر ها به مانند جشنواره دمبوره که درولایت بامیان برگذار گردیده بود اشتراک نماید بیرقصد به تنهایی ویا با اقای ماقیق دوکسی .
خلاصه اقای ماقیق با این حرکت تاریخی خود پیام را که فوق تحریر یافت به همه زنان ودختران بیرساند که زنها باید بهمانند مردان درهمه شیونان اجتماعی ودراهمه ابعاد سهیم باشند
بااحترام
محمد کبیر(اندرابی)

>>>   چقدرمردم نادان وبی فهم خوش هستند که جناب محقق ازترکیه به کابل بایک برنامه نزاع وتشنج برگشته ودرخرابی وطن دست به کار شده باید استقبال وپذیرای شود وابه جان همچو مردم نافهم وبی دانش که خوب وبد راتفکیک کرده نمیتواندوطن را طوری اگاهانه بطرف هرج ومرج وبی ثباتی میبرند پس معلوم میشود که خودی ماوطن خویش را به دست های خود خراب میکنیم .

>>>   انسان های عیاش به بهانه های مختلف به ترکیه و کشورهای خارجی میروند و به بهانه های مختلف داد از عدالت میزنند. شرمست برشما انسان های خودخواه. افسوس به حال این مردم که مانند محقق ، دوستم، عطامحمد و غیر اسنانهای خودخواه و فاسد رهبر دارند و میگویند رهبر ما .آخر یکبار به کارکرد این انسان های خودخواه توجه داشته باشید که از نام ملت و مردم چه کار های که نکردند.از تجاوز جنسی گرفته تا غصب زمین دولتی و املاک مردم ،از بچه بازی گرفته تا تجاوز به ناموس مردم از کشتن مردم و حتی کشتن قوم و همسایه خود هم دریغ نکردند، خوردن شراب گرفته تا زور گوی بالای مردم . اصلا آیا چنین انسان را میشود گفته رهبر؟ نه اینها رهبر نیستند بلکه ....هستند در لباس انسان.
ای مردم بیچاره تا چه وقت در خواب هستید. این انسان های ....را از خود دور کنید این ها رهبر من شما نیستند و نه هم خدمتی به مردم و کشور میکنند. هر کدام شما چهار یا پنج خانم دارند برعلاوه چندین زن غیر رسمی دارند. آیا این عدالت است.
قضاوت را باید عادلانه نمود بدون تعصب وبدون روابط شخصی. آیا این رهبران توانسته اند در جهت خدمت و آبادی کشور کار انجام دهند و یا اینکه فقط در جهت ماندن به قدرت تلاش نمودند.
جوانان تحصیل یافته ما بیکار وسرگردان هستند کشور نیازمند امنیت میباشد. تهاجم کشور های همسایه روز بروز بیشتر شده است وضعیت اقتصادی مردم ما را نجم میدهد.و این انسان های قدرت طلب در تلاش ماندن به قدرت هستند تا بیشتر مال بیت المال را غصب کنند.
هموطنان عزیز از شما مطلبم تا فریب این انسان های ابن الوقت را از این بیشتر نخورید، این اشخاص نه برنامه ئی برای آبادی کشور دارند و نه هم به بخاطر آبادی و آزادی کشور تلاش میکنند. برعلاوه همیشه کوشش دارند تا سرمخالفت با کسانی داشته باشند که در جهت آبادی و ترقی کشور تلاش میکنند
امید است این ملت ازاین بیشتر در خواب نباشند و فرق بین خوب و بد را بشناسند تاباشد کشوری آباد و آزاد داشتم.
روح الله امیری

>>>   ما در پی از بین رفتن نظام نیستیم، بلکه در پی اصلاح آن هستیم. و این صرف در صورتی امکان پذیر است که غم صلاحیت های ما و درنتیجه جیب های ما خورده شود.
محقق

>>>   ما دیسمال آوردیم به سر شال آوردیم عروس باتور جانه به جنجال آوردیم

>>>   خيلي كف مال داشته . ودرضمن مليكه جناب دروسط مردم ديده نمي شود چه خوب به دنیا خودش را معرفی کرد مثلی اریانا سعید

>>>   عجيب مردمى داريم امروز دنبال محقق و فردا دنبالى كسى ديگر چونكه اكثر شان بيكار و بى روزگار هـستند.

>>>   پاکستان زی !
تو به کمک دشمن افغانستان آی اس آی به جز دال وکلدار درمقابل فروش ایمان خود چی بدست آوردی؟؟

>>>   در دایکندی و بامیان قلمرو محقق و خلیلی هر روز فساد و لهو و لعب توسعه می یابد. دمبوره و رقص مختلط و جلوه جانانه زنان در محفل مردان از ترکیه تا بامیان و ... دستمزد جهاد نامقدس مجاهدین خلق افغانستان است.

>>>   در جامعه عزیز ما افغانستان همه اقوام مثلی برادر درکنار هم زندگی می کنند و هیچ وقت مناسبات شهروندی خودشان را بخاطر چهار تا رهبری بی لیاقت وخود خواه خراب نمی کنند در شرایط فعلی کشور مردمان زیادی هستن در حالت بیکاری بی برنامه ای بی پولی تشنه وگشنه و نا امید از حکومت فعلی.. حاضران به هر در و دیوار خودشان را بزنند .این مردم که این جا ریختن ویا جمع شدند فکر میکنند شاید تغیر و تحول در راه است وبخاطر بهتر شدن وضعیت زندگی شان این جا آمدن اگر سيتم حکومتی همینطور پیش برود مطمين باشید مردمان زیادی به این جعميت اضافه میشوند

>>>   جناب آقای محقق یک انسان بزرگ وازخود گذشته وخدمت گذار است حق طلب وعدالت خواه است سلامت باشد برای مردم ما یک زخیره سیاسی بینالمللی ومردمی است.
بااحترام

>>>   سوال مهم ازجناب محقق این است که آیا خانمش به اختیار وانتخاب خود آزدانه اینگونه لباس بدن نما پوشیده درکنارشما درجلو رسانه ها قرار گرفته است؟ یا اینکه اورا برای فریب افکار مردم که حامی و عامل دموکراسی خودرامعرفی میکنید حاضر به وادارکردن آن مظلومه به چنین کار خلاف عرف وخلاف اخلاق وخلاف شرع وخلاف فرهنگ کردید؟ به خدا قسم برای یک هزاره ننگ است که ازخانمش استفاده سیاسی نماید. خودت که جوهر وهمت وعقل که نداری حالا درزیر سایه خانمت میخواهی به جایی برسی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است