عبدالسلام رحیمی مجددا رییس دفتر رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۶/۴/۲۱ کد خبر: 135771 منبع: پرینت

از شروع کار حکومت وحدت ملی، ریاست دفتر ریاست جمهوری با ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری به منظور انسجام و تنظیم هرچه بهتر آن مدغم گردید و مسوولیت رهبری دو بخش مهم به عبدالسلام رحیمی سپرده شد. حالا که دو اداره مدغم شده به پا ایستاده، زمان آن رسیده تا یک بخش از مسوولیت های شان دوباره به ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری انتقال نماید، که به همین منظور ریاست های متذکره به دو واحد مستقل بودجوی تقسیم شد.

تقرر عبدالسلام رحیمی، بحیث رییس عمومی دفتر مقام عالی ریاست جمهوری، در بست خارج رتبه، با حفظ حقوق و امتیازات فعلی و عضویت شان در کابینه جمهوری، شورای امنیت ملی، شورای اقتصادی و سایر شورا ها، کمیته ها و مجالس که اشتراک می نمودند، منظور است.

از خداوند منان (ج) توفیقات مزید برایشان، آرزو می کنم.
محمد اشرف غنی
رییس جمهوری اسلامی افغانستان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ریاست جمهوری
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   این ستون پنجم جاسوس آی اس آی را غ پس نمی کند.

>>>   مطابق این فرمان، عبدالسلام رحیمی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور و احمد داود نورزی به عنوان رئیس اداره امور تعیین شده اند.

>>>   همه سال به تعیینات میگذرد وقتی بیکاری پیش آمد دوباره تعیینات ،

>>>   سایر شورا ها و کمیته ها و مجالس کدام اند ؟ حتماٌ شورای پاک کاری دریا کابل از کثافات ،‌شورای تنظیم دستفروشان شهر در پاده روها، شورای انتقال مدیریت ترافیک کابل به شاروالی و ده ها شورای دیگر وکمیته ها ممکن کمیته کار با معتادین زیر پل سوخته ، کمیته کار با مالکین حمام های عمومی که از تایر های کهنه برای گرم کردن حمام های عمومی شهر استفاده میکنند، کمیته تنظیم پرچاوی های لحظه به لحظه برق شهر کابل ... و امثال آن خواهد بود

>>>   بگفته حشمت غنی برادر ریس جمهور اشرف غنی احمدزی رحیمی یک معامله گر کمیشنکار است ایا دیگر کسی وجود ندارد که همین شخص ازین پست به ان پست تعین ومقرر میگردد بگفته حشمت غنی باید ریس جمهور پاکسازی فساد را از داخل ارگ شروع میکرد که نکرده .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است