برگزاری جلسه کمیته رهبری توزیع تذکرۀ الکترونیکی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۶/۴/۲۱ کد خبر: 135773 منبع: پرینت

نخستین جلسه کمیته رهبری توزیع تذکره الکترونیکی، بعد از ظهر روز گذشته 20 سرطان 1396، در حضور سرور دانش معاون رییس جمهور و داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی، با شرکت مسوولان اداره مرکزی ثبت احوال نفوس برگزار شد.

در فرمان شماره 69 مؤرخ 22/2/1396 مقام عالی ریاست جمهوری مبنی برتوزیع تذکره الکترونیکی پیش بینی شده است که به منظور بهبود روند توزیع تذکره الکترونیکی، رسیدگی به موقع به معضلات و مشکلات و نظارت مؤثر از تطبیق این برنامه، کمیته ای زير نظر استاد دانش معاون دوم ریاست جمهوری و داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت وحدت ملی ایجاد گردد. براساس فرمان یاد شده، نخستین جلسه کمیته مذکور دایر شده و موضوعات مربوطه به بحث گرفته شد.

داکتر عبدالله رییس اجرایی حکومت ضمن تأکید بر تطبیق تعهد حکومت در توزیع تذکره الکترونیکی گفت که توزیع تذکره الکترونیکی یک برنامه بزرگ ملی است که به حمایت همه جانبه دولت وملت نیازمند می باشد.

در این جلسه، استاد دانش معاون رییس جمهور توزیع تذکره الکترونیکی و رسیدگی به مشکلات موجود در روند توزیع تذکره را یک اولویت اساسی خوانده گفت که هیأت رهبری حکومت مصمم است که به تعهد خود در قبال توزیع تذکره الکترونیکی عمل نماید.

سپس همایون محتاط سرپرست اداره مرکزی ثبت احوال نفوس از کار کرد و روند اجراآت آن اداره در بخش های پروسه استخدام، پروسه تدارکات، تنظیم اسناد مورد نیاز ثبت نام و مسایل مالی به جلسه گزارش داد.

همچنین دراین جلسه براساس پیشنهاد اداره مرکزی ثبت احوال نفوس، عضویت نمايندگان وزارت امور داخله، وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، وزارت مالیه، اداره مستقل ارگانهای محلی و اداره امور ریاست جمهوری در کمیته رهبری توزیع تذکره الکترونیکی مطرح گردیده و مورد تأیید قرا گرفت.

معاون رییس جمهور و رییس اجرایی حکومت، ضمن تقدیر از کارکرد و اجراآت اداره ثبت احوال نفوس در امور محوله، بر تسریع روند توزیع تذکره الکترونیکی و رسیدگی به مشکلات موجود در آن اداره تأکید ورزیده و بر اجراآت بهتر و به موقع آن، هدایات لازم را صادر نمودند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تذکره
الکترونیکی
نظرات بینندگان:

>>>   توزیع تذکره الکترونیکی یک برنامه بزرگ ملی است ?

يک برنامه بزرگ "افغانى سازى" است و افغانى سازى همان پشتونيزم است.من اين تذکره فغانى را در کنارآب مى اندازم.

من شهروند سرزمين کابلستان و زابل ام,
با رودابه و زال از يک تبار و زبان و ستان ام .

ستان هم از گروگان ات آزاد کن
به سوى خواه خود درپشت کوه سليمان داد کن
فغان کن افغان کن
پسوند ات از ستان ما جدا کن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است