اسامی افراد بازداشت شده تو سط مرکز قضایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۲    ۱۳۹۶/۴/۲۲ کد خبر: 135815 منبع: پرینت

مرکز عدلی و قضایی افراد ذیل را به جرم فساد اداری توقیف کرد:

1 رزاق ذلالی معاون اسبق اداره عالی مبارزه علیه فساد اداری
2 عبدالغفار داوی
3اصغر غیاثی معاون غفار داوی
4 راز محمد علمی معاون وزارت ترانسپورت
5 صاحب نظر مرادی
6 عبدالحفیظ رییس تهیه وتدارکات وزارت ترانسپورت
7 نجیب الله کارمند وزارت ترانسپورت
8 حاجی محمد ثانی کارمند وزارت ترانسپورت

فتاح مهربان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بازداشت
نظرات بینندگان:

>>>   غفار داوی قهرمان اختلاس و فساد است بازداشت یک قهرمان خوب نیست
نظام الدین نظام

>>>   Soraya Baha
هشداربه اشرف غنی واتمر
چند لحظه پیش شنیدم که دانشمند و نویسنده بزرگ داکترصاحب نظر مرادی را مثلث شیطانی( اتمر،غنی و گلبدین) به سلسله ترورها و بازداشت های میهن پرستان و نخبه گان تاجیک دستکیر و رهایی زندان نموده اند. جنون قدرت غنی را چنان هار ساخته که با لجام گسیختگی به هرسو دهن می اندازد و هر آن چه انسان شریف و باوجدان است نابودش می کند و با اتمر خادیست راه نحیب جلاد خاد را می پیوید که در دوران سیاه ریاست خاد هزاران گل سر سبد جامعه را سر به نیست و نابود کرد و در فرجام به سرنوشت شوم خود رسید.
آقای غنی فاشیست، اگر بخواهی آقای داکتر صاحب نظرمردای این دانشمند بزرگ را قربانی روان سادیستی و جنون نسل کشی خود بسازی چنان کمپاین بزرگ پشت کاخ سپید امریکا با اسناد جنایت تو راه بیندازم که تاریخ قبیله کوچی تو به یاد نداشته باشند . حال مردم و دانشمندان امریکا هم از جنایات و روان بیمار تو اگاه شده و کتاب های مستند می نویسند تا به سرنوشت صدام برسی

>>>   در حالى كه در دور و برِ غنى احمدزى ده ها مفسد و دزدانِ با پشتاره و قاتلان و منفورهاي تاريخ خزيده اند، آنها محاكمه نمي شوند؛ اما يك دانشمندِ با عزت و خوش نام به بهانه هاي مختلف به زندان افگنده مي شود. داكتر صاحب نظر مرادي تنها نيست و ملت بيدار و شهروندان مسوول در كنار او است. ارگ سعي نكند با راه اندازى بازى هاى مشكوك عقده گشايى كند و افراد راستين و فرزاندان صديق كشور را ترور شخصيت نمايند. مردم در ١٧ سالِ گذشته خوب مي دانند و شاهد اند كه دزدان ميليون دالري و خائينين كى ها اند و انسان هاي نجيب و با شرف كى ها هستند.
هارون معترف

>>>   دکتر صاحب نظر مرادی! نویسنده ده‌ها جلد کتاب و پژوهشگر مبارز، یکی از آدم‌های با عزت و مردی که عمرش را در مبارزه و نوشتن سپری کرده است، دیروز در پیوند به یک پرونده ۱۲ سال پیش که هیچ ربطی هم به او ندارد بدون هیچ بررسی و حکم دادگاه با خشونت تمام بازداشت و به زندان انداخته شده است.
چند لحظه پیش همراه جناب مرادی صحبت کردم و از جزئیات مسئله پرسیدم. وی دوازده سال پیش رییس پروژه های توسعه‌ای وزارت ترانسپورت بوده و هنگام داوطلبی برای تهیه تیل به این وزارت بین شرکت‌های (داوی و عزیزی گروپ) داوی برای هر تن تیل چند صد دالر از نرخ روز پایین، پیشنهاد داده که مطابق آن در آن زمان برنده اعلام شده و آقای مرادی با جمعی دیگر به دستور وزیر آن وقت در حضور هیئت تدارکات و تفتیش امضا کرده است.
حالا اشرف غنی زیر عنوان دروغین مبارزه با فساد و به خاطر نمایش به تمویل کننده‌های مالی جهانی، این نمایش مسخره را راه انداخته است.
دزدان اصلی در کنارش نشسته اند، اما با گرفتاری شماری آدم های با عزت اما بی زور و بی واسطه می‌خواهد در چشم مردم و جهان خاک بزند.
جالب اینجاست که مطابق قانون، افراد باید تحقیق شوند و اگر مجرم شناخته شدند باز توسط دادگاه به زندان برده می‌شوند؛ اما دیروز نیروهای حکومت بی هیچ تحقیقی، جناب مرادی را که بیمار هم است، با خشونت بازداشت نموده به زندان انداختند.
مردم دزدان اصلی را می‌شناسند که صدها میلیون دالر را دزدی کردند؛ اما حالا وزرا و سفرای غنی اند و همین طور انحصار تدارکات فعلی و قراردادهای بسته با اجمل غنی، خود حکایت روشن از فساد این دولت است.
حکومت نامشروع و فاسد غنی‌_عبدالله، اگر در مبارزه با فساد دروغ نمی‌گوید، بیاید در پرونده کابل بانک زاخیلوال را به دادگاه بکشاند، بیاید پرونده فساد ۲۱ وزیر قبلی را آشکارا بررسی کند. بیاید پرونده صدها ملیون دالر اختلاس فاروق وردک را بررسی کند. همین طور پروندهای وزارت دفاع، معدن مالیه و انکشاف دهات و حج و اوقاف و...
زندانی کردن مرادی به عنوان یک نویسنده و مبارز، بی هیچ بررسی نشان می‌دهد که قصه‌ی مبارزه با فساد غنی خود نوعی از فساد دیگر است.
آثار حكيمي

>>>   این نفر اول خیلی جالب است. کسی که جهت مبارزه با فساد مقرر شده است، خودش فساد می کند.
1 رزاق ذلالی معاون اسبق اداره عالی مبارزه علیه فساد اداری.

>>>   ترور شخصیت بس!
امروز دانشمند و نویسنده بزرگ داکتر نظر مرادی را مثلث شیطانی"اتمر،غنی و گلبدین" به سلسله ترورها و بازداشت های میهن پرستان دستگیر و رهایی زندان نموده اند.
جنون قدرت غنی را چنان هار ساخته که با لجام گسیختگی به هرسو دهن می اندازد و هر آن چه انسان شریف و باوجدان است، نابودش می کنند.
حال مردم و جهان هم از جنایات و روان بیمار تو اگاه شدند و علیه دولت فاشیستی تو ایستاده شده و می شوند.

>>>   اگر هرچیز گنده شود،مردم آن را نمک میزنند.وای از آن روزی که نمک گنده شود.
حالا معاون مبارزه با فساد اداری مفسد بر آمد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است