هشدار رییس و معاون مجلس نمایندگان به فاطمه عزیز
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۶/۴/۲۲ کد خبر: 135827 منبع: پرینت

شماری از اعضای مجلس سرگرم عزل و نصب افراد نزدیک خود در وزارتخانه ها و نهادهای دولتی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فاطمه عزیز، عضو مجلس نمایندگان در نشست علنی روز چهارشنبه 21 سرطان این مجلس گفته است که شماری از وکلا در پارلمان حضور ندارند و وظیفه شان مقرری و برطرفی اشخاص و افراد در وزارتخانه ها است، این یک مشکل بسیار جدی است و باعث مشکلات جدی در تمام جامعه شده است.

عزیز گفته است که واسطه شدن وکیل صاحبان بسیار زیاد شده است و باید جلوی این کار گرفته شود چراکه وظیفه وکیل مشخص است و این کارها باعث بی آبرویی دیگر وکلا می شود.

این افشاگری های عضو مجلس نشست را متشنج می کند و شماری از اعضای مجلس واکنش تند نشان می دهند و علاوه بر وکلا، رییس و معاون دوم مجلس نیز درباره اظهارات فاطمه عزیز هشدار می دهند که هرگاه وکیلی بدون سند صحبت کند از مجلس اخراج خواهد شد.

پیش از این دیدبان شفافیت افغانستان از کم کاری و فعالیت های مخالف اصول و وظایف نمایندگان گزارش هایی داده بود.
کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاطمه عزیز
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   فاطمه عزیز کاملا درست میفرمایند:
رئیس مجلس نمایندگان برادر شان که یک شخص مجرب در امور دینی بود بنام عبدالباری ابراهیمی و برای مدت چندین سال ریاست مساجد و اوقاف را بدوش داشت و به زبان عربی نیز مسلط بود وی از اینکه تجربه کافی در امور تنظیم مساجد و وزارت اوقاف داشت به زور و واسطه به وزارت خارجه و سپس به سفارت افغانستان دهلی نو به حیث دیپلومات فرستاد شما قضاوت کنید خود تان که مسلک و تجربه وی در کدام بخش است ولی در کدام بخش ایفای وظیفه میکند.
2-قدرت الله ذکی یکی دیگر از وکلا برادرش حضرت الله ذکی را هیچ نوع تجربه در بخش دیپلوماسی ندارد به حیث جنرال قونسل در جده مقرر نموده است و قبلا نیز دو الی سه از اعضای خانواده و برادرانش در جنیوا،ترکیه،ریاض مقرر نموده است.به لحاظ خدا جلو این .... ها و وطن فروشان بی گیرید. اینها خطرناک تر از پاکستانیها هستند و فساد را دامن میزنند.
برکات

>>>   فاطمه عزیز باید اخراج شو، او چرا به حریم وکلا تعرض میکند، او نمیداند که این خاک ملکیت و این مردم زر خرید شان هستند، او مفت رای گرفته چنین گپ میزند ولی اینها پول مصرف کردند، مردم را خریده اند، به اینها تخصص در کار نیست اینها یک چیز را میدانند که آن عبارت از پول است. فقط پول پول پول ...

>>>   اين وكلاء نماينده ملت نيستند، اكثراً جيره خوران حكومت و سياسيون نامنهاد هستند. مزدور بادنجان بايد بلي بگويد.

>>>   همه میدانند که خانه ملت به دزدخانه تبدیل شده است

>>>   حال خود تان قضاوت کنید، که چرا اشرف غنی تمام مقرری ها یا به عبارۀ دیگر نصب مامورین دولتی را مراقبت می کند؟ و چرا تمام آنهای که یا توسط رشوه یا ذریعۀ واسطه می خواهند به مقامی برسند، این همه سروصدا را به راه انداخته اند.
به خانم فاطمه عزیز تحسین می گویم که واقیعت ها را بیان می کند. اما وقتی که در بین گلۀ گرگ ها گیر ماندی، مجبوری مانند آنها قوله بکشی. در غیر آن، گرگ ها ترا می دَرند. خانم عزیز باید متوجه گرگ ها باشد.

>>>   جنگ شمال از كجا آب مى خورد؟
جنرال سادات فرمانده پوليس بلخ: كسانى از جنوب به بهانه نيشتر ترياك به بلخ آمده بودند، مسلح بودند و با نیروهای دولتی می جنگیدند.
#مسلم_شيرزاد

>>>   حقیقت است کمیشن کاران جز خلاغ کاری دیگر مصروفیتی ندارند

>>>   نجیب بارور

گروگان گرفتن مردم شاخ دارد یا دُم؟
اشرف‌غنی احمدزی گفته است تمام دار و ندار حکومت وحدت ملی مربوط به خودم است، هیچ‌کسی حق ندارد آبش را بدون اجازه من بنوشد. حالا سوالی که پیش می‌آید این است، آیا این حکومت دربست در قباله‌ی اشرف‌غنی احمدزی است یا براساس "سندسیاسی" کسان دیگری نیز در قدرت با او شریک هستند؟

>>>   زنده باد فأظنه عزيز واقعيت ميكويد دست أين فيل هاي أرد حور بايد كرفته سود

>>>   یکی از پاکترین نماینده گان مجلس خانم عزیز است!ایشان همواره مردم قندوز را مثل اعضای خانواده خودش میداند وبا صدای رسا از أعماق درد ،خیانتهای مقامات دولتی از جمله والیان خائن وجنایتهای گروه وحشی به نام طالب ودیگر جنایتکاران خبیث در حق مردم شریف قندوز فریاد زده ومیزند که این امر سبب ناراحتی مقامات وسایر نماینده گان وطن،عزت وناموس فروش شده اند چون حرف حق همیشه تلخ است!‏ خانم عزیز خدا یاور ومددکارت در مقابل همه خائنان دولتی،جنایتکاران وحشی بنام طالب وسایر وطن فروشان ایستادی و مقاومت میکنی وانشألله پیروز خواهی شد!‏
نادرشاه

>>>   چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
اکثریت وکلای پارلمان راهنمای معاملات دارد ادارات دولتی از استخدام افراد های بیسواد به ستوه آمده تمام پروژه های انکشافی به ناکامی مواجه میشود یگانه دلیل آن استخدام افراد بیسواد و یا کم سواد غیر مسلکی است که وزیران از ترس استحزا در پارلمان ملت را به سقوط مواجه ساخته زنده باد فاطمه عزیز لا عقل وژدان حود را از عذاب خلاص نموده

>>>   افرین برین بانوی عدالت خواه
مرگ بروکلای خاین ووطن فروش که دایم در امورات کشور مداخله غیر انسانی می کنند.
با احترام
اریائئ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است