وزارت داخله 7 میلیارد بدهکاری را پرداخت نمی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۱    ۱۳۹۶/۴/۲۲ کد خبر: 135833 منبع: پرینت

دوصد شرکت ساختمانی قراردادی وزارت امور داخله می گویند که اگر این وزارت بزودی 7 میلیارد افغانی آنان را پرداخت نکند، دست به حرکت های گسترده مدنی می زنند.

داوود طوطا خیل، رییس اتحادیه شرکت های ساختمانی افغانستان نوین می گوید که به تمام نهادها در اینباره شکایت کرده ایم اما آنها صدای ما را نشنیدند و اگر رهبری حکومت وحدت ملی مشکل را حل نکند راهپیمایی برپا خواهیم کرد.

بگفته وی، شرکت های ساختمانی پروژه های مختلف را در ولایت های هلمند، قندوز، کابل و بغلان عملی کرده اند و درجریان عملی کردن این پروژه ها یک تعداد همکاران شان نیز از سوی مخالفان مسلح دولت کشته شده اند.

این 200 شرکت از سه سال بدینسو 314 پروژه وزارت داخله را اجرا کرده اند اما وزارت 7 میلیارد افغانی پول پروژه ها را پرداخت نکرده است.

مسوولان وزارت داخله گفته انت که روز شنبه هفته آینده با سند درباره این موضوع صحبت خواهند کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت داخله
نظرات بینندگان:

>>>   رشوت ندهید شیرینی بدهید

>>>   یا باید پول های اختلاس شده و دزدی شده از جیب دزدان گرفته شود و یا وزارت داخله مثل کابل بانک ورشکست شود و یا کمک های جدید مالی بین المللی بخاطر دزدی شدن بودجه وزارت داخله توسط کارمندان آن در نظر گرفته شود.
فکر میکنم که واربانت اولی خوبتر است و دارایی منقول و غیر منقول داخل و خارج کشور دزدان مصادره شود و خودشان به محکمه معرفی شوند.

>>>   ابومسعود حامد
نوصدبیست تن در وزارت داخله از وظایف شان در روزجمع برکنارشدند!
یک منبع موثق از وزارت داخله می گوید: بیش ازنوصدبیست تن از آمرین حوزه های امنیتی، آمرین جناحی، آمرین کشف، قوماندانان تولی از وظایف شان برکناربرخی را در ولایات جنگزده تعین نموده اند.
این منبع می گوید: اکثریت برکنارشده ها از ولایات، پنجشیر، پروان، کاپیسا، و شمال کشور می باشندکه بجای آنها از فاشیست های جنایت کارمقررشده است. این اقدام ازسوی تاج محمدناجاهد وخاین درحالی صورت گرفته است که امروز جمع و رخصتی بوده و این خاین به ملت تاجیک بسیاری از وطن داران را در میدان نبرد برای کشته شدن تبدیل نموده است.
تا دو روزاینده تمامی افرادتبدیل شده را به آگاهی مردم خواهیم رساند. گفتنی است که امروزجمع به صورت غیر قانونی افراد جدیدالتقرر را به آمریت های حوزه معرفی نموده اند.
اینجانب این اقدام خاینانه و جبونانه داکترتاج را به شدت محکوم نموده خواستار استعفای هرچه زودترش از سمت وزارت داخله هستیم. اگراین اجیراستعفاندهدبدون شک او برای مزدوری بیشتراماده بوده درخدمت حکومت وحشت ملی قرارخواهد داشت.
ازمردم والایات پنجشیر، پروان کاپیسا و شمال کشور می خواهم هرچه زودتردست به کار شده جلو تصفیه قومی در وزارت داخله را بگیرند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است