محقق: ریشه فساد اداری در تدارکات ملی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۶/۴/۲۴ کد خبر: 135872 منبع: پرینت

کمیسیون تدارکات ملی آغشته به فساد است و تمامی امور حکومتی در این کمیسیون متمرکز شده است.

محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی با بیان این مطلب در گفتگو با طلوع نیوز گفته است که ریشه فساد اداری و مصرف نشدن بودجه در وزارتخانه ها در کمیسیون تدارکات ملی است.

معاون دوم ریاست اجرایی بیان کرده است که بیشتر پروژه ها در کمیسیون تدارکات ملی هب حلقه های خاصی از شرکت ها داده می شود و افراد غیررسمی در بیرون کشور از آنها سود می برند. این چند شرکت محدود به حلقات معینی مربوط می شوند.

وی وزیران کابینه حکومت را بی صلاحیت، بیکاره و متروک خوانده و اظهار کرده است که تمامی کار اینها به تدارکات ملی متمرکز شده است، مصرف بودجه در تدارکات ملی معطل می شود و اگر فسادی هم می شود در تدارکات ملی است اما وزیران پاسخگویش نیستند.

بر بنیاد آمارهای اداره تدارکات ملی، با ۱۳۰شرکتی که از قانون و راهکار تدارکات سرپیچی کرده اند برخورد شده است اما به باور محقق، بستن پیمان با یک شرکت و یا محروم ساختن یک شرکت، بگونه گزینشی انجام می‎شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محمد محقق
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   ریشه پساد دروزارت اخله وشرکت سهامی پنشیر وردک است

>>>   Gul Agha Juyan
هر چه فاسد، جنایتکار، جاسوس و ....بود! کشور های استعمارگر بنام نابغه بالای گرده های مردم بیچاره ما سوارش کردند.
این دو .....فاسد تَرَکی+امین,....و غنی+اتمر ....نمونه ی از دروغهای کشورهای در ظاهر دوست و در باطن دشمن انسانیت میباشند، که بالای مردم مظلوم ما تحمیل شان کردند و میکنند.

>>>   بخاطر که دست انسان های فاسد مانند محقق و امثال شان کوتاه است و برای شان رشوت داده نمیشود.
فاسیدین و غاصبین 10 زنه .
شرمست اول خود را اصلاح کنید و به هرماه یک خانم جدید اختیار نکنید تا جوانان مجردما صاحب زن شوند، بعدآ دم از فساد بزنید ، عجب زمانه شده فاسدین شکایت وجود فساد میزنند.
کابلی

>>>   Qadiry
پلیس‌های ترافیک فیس‌بوک کجا شدند؟ می‌گن حکومت چندین جاده اصلی در مرکز شهر (وزیر اکبر خان، شهر نو) را با موانع سمنتی بسته است.
ضرر اقتصادی، روحی، روانی، کاری (زایش‌های روی‌ خیابان) و .... چه‌‌طور خات شد؟!

>>>   به محقق چیزی نرسیده. به همین خاطر ناراحت است. که پلو همراهی ماهیچه بزنه.
غلام رضا

>>>   اقای محقق کسانی که در خارج زندگی میکنند قابل افتخار افغانستان هستند در فامیل ما پروفیسر و جود دارد که در النان در فاکولته درس میدهد هفت داکتر طب در المان و یک داکتر طب در سویز کار میکند بحیث انجنیر در کومپوتر پروگرام می نویسد در شفاخانه ها کار میکنند و غیره کار اکثر افغان ها در المان به حیث داکتر و یا انجنیر در فابریکات مانند مرسیدیس در فابریکه اهن کار میکنند در تلوزیون و در فاکولته های المان بحیث پرو فیسران درس میدهند و رستوران های افغان مردم را به نان و کلتور افغانستان اشنا ساخته اند و اگر کسی از غرب به افغانستان امده در افغانستان خدمت کرده مانند اقای غنی و پرفیسر قیومی و غیره و غیره وقتی میگوید که افغان ها در خارج پیشک و سگ شوی میکنند نادانی و نا فهمی شما را نشان میدهد اما شما و باداران تان مانند مزاری قتل کردید مرذم بیگناه را کشتید و دزدی کردید و چور و چپاول کردید و غیره کاش پیشک شوی و سگ شوی میکردید اما انسان های بی گناه را قتل عام نمیکردید بروید گم شوید نزد بادار تان ایران تا وطن ما از دست شما خاینین و خود فروشان و وطن فروشان پاک شود شما و امثال تان حق زندگی در این دنیا را ندارید
بصیر نظری

>>>   چغل به غربال ميگويد سوراخ هايته پت كو !

>>>   دست روباه به آلو نميرسه ميگه آلو ترش اس !

>>>   محقق باچیم برو با زنهات سات تیری کن که از ... باز نمانند و خدا نکده که نامت بد نشه ده ای کارا کار نداشته باش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است