کاش عبدالله هنرمند "ستاره افغان" بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۹    ۱۳۹۶/۴/۲۴ کد خبر: 135890 منبع: پرینت

کاش عبدالله هنرمند "ستاره افغان" بود نه یک سیاستمدار سنگدل.

داکتر عبدالله دنیای خود را دارد. او عاشق خود است. او سوپر ستار دنیای خود است.‌ سیاست برای او بازیچه ای برای خوش گذرانی، مود و فشن، ضیافت، تشریفات و بزم و هنر نمایی است. او غم هیچ چیز را ندارد. کشور در جهنم می سوزد اما او غرق در دنیای خوش گذرانی است. او خوش دارد لباس های پر زرق و برق و رنگارنگ فیلمی بپوشد. از او توصیف کنند. با او عکس های فیسبوکی و تلویزیونی بگیرند.

او در هر سفرش در جهنم جنگ، فقر و بی عدالتی در ولایات مختلف برای خود محفل بزم، تفریح و سرگرمی ترتیب می کند. اشک یتیمان، شکم گرسنه فقرا، بی عدالتی ها و داستان های تراژیک مردم برای او مثل داستان های فیلم های هالیووداست و ارزش اشک ریختن و یا غم شریکی ندارد.

کاش جان کری بجای ۵۰ فیصد شریک قدرت با اشرف غنی بیمار روانی برای او ۵۰ فیصد نقش در فیلم های هالیوود می داد.
کاش استاد عطا محمد نور بجای مصارف گزاف بر سر او بحیث سیاستمدار در هر انتخابات او را بحیث هنرمند در ستاره افغان به آریانا سعید معرفی می کرد تا با هنر نمایی هایش هنر و موسیقی افغانستان رشد بیشتر می کرد.

به باورم عبدالله به بامیان برای شنیدن و کمک عملی به مردم فقیر بامیان نرفته است. زیرا او این چنین وعده های میان تهی زیاد در هر ولایت داده است.
درد عبدالله درد مردم نیست. درد عبدالله هنرنمایی، عشرت و خوش گذرانی است. او از محافل گوناگون بزم و خوشگذرانی کنار دریای پنجشیر خسته شده است، او از آب و هوای دلنشین بند امیر لذت می برد. اما سال ها در انتظار لذت از عجایب طبیعی و تاریخی بامیان بود.

یکی از مشاوران ارشد عبدالله روزی برایم گفت که فریاد مردم به آسمان رسیده است و هزاران نفر از عبدالله می خواهند که دست بکار شود، گوشه گیری و بی تفاوتی را کنار بگذارد. او نماینده و امید میلیون ها انسان است. وقتی این خواست های برحق مردم را با عبدالله مطرح می کنیم، او اصلا نمی شنود یک وعده میان تهی می دهد و یا مردم را پشت نخود سیاه روان می کند. وقتی بیشتر پافشاری می‌کنیم که داکتر صاحب به لحاظ خدا از صبر ایوبی خویش بیرون شوید. پاسخ او این است: "غم و مشکلات این مردم تمامی ندارد، امروز حوصله شنیدن این حرف ها را ندارم. یک آهنگ شاد بمان که غم ما دیگر شود."

عبدالله مرموز، سنگدل و عیاش تا چه وقت از جهنم افغانستان برای خود عشرت سرا در کاخ سپیدار می سازد؟

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
ستاره افغان
نظرات بینندگان:

>>>   پدرام:
من نظرم این است که پایه های لرزان این رژیم باید لرزان تر شود تا که فرو بریزد. کوشش برای تحکیم پایه های این رژیم خیانت به مردم افغانستان است. این رژیم با همین پایه های لرزانش مخالفانش را در منگنه قرار داده است و کارد اش را بر استخوان مردم فرو برده است. یک لحظه فکر کنید این رژیم مستحکم وقدرتمند شود چه مصیبتی بر سر مردم خواهد آورد و چه دوزخی برای مخالفان خواهد ساخت.
در یک کلام این رژیم باید از بن و بنیاد تغییر داده شود و دیگرگون گردد.

>>>   اگر کسی یک فرد خوب از همراهان مرحوم مسعود می شناسد لطفا نامش را ذکر نماید

>>>   من بنام اين دلقك مي شرمم
لطفا او را داكتر نگويد توهين به بك مسلك مقدس گناه است
او ارزش اين مسلم را ندارد
فايق

>>>   شما بودین که از ان حمایت کرده اید اما تما ماولس تان از ان ناراض است اما اشرف غنی کسی است که تمام اولس از ان خوش است غیر از چند نفر دزدان که دارای خود را در خطر دیده اند
اشرف غنی یگانه کسی است که می تواند افغانستان را زریعه تعیلم از معرض خطر بکشد

>>>   واقعیت است خداکند که متوجه شود خودرا بشناسد
اسد پنجشیری

>>>   من حیران کسانی هستم که از چنین اسنان های خود شیفته حمایت می نمودند . حال ببینید عمل شان تا شعار های فریبینده تبلغاتی شان چقدر فرق دارد. متاسفانه هنوز کسانی هستند که از چنین انسان حمایت میکنند.شاید هم آنها حق به جانب باشند. چون با حمایت شان منافع شخصی خویش را در نظر دارند.
تا بشتر دزدی و رشوت دریافت کنند . با حمایت شان دست بالای برای پوشاندن مفاسد که انجام میدهند داشته باشند.
الله همه هموطنان را از شر ایشان نجات دهد.
حمیرا صادق

>>>   این حکومت که بزور چیز جان چیزی تشکیل شده است، هیچ چیزی به مردم افغانستان به ارمغان نیاورد. نه امنیت، نه کار، نه پیشرفت اقتصادی، نه از بین رفتن کشت مواد مخدره و رشوت و فساد و بوروکراسی و جنگ سالاری و زمین خواری و دیگر پدیده های منفی.
برخلاف همه این پدیده های منفی زیادتر شده است.

>>>   عبدالله عجب رویی دارد! بعض اوقات به سلامت عقلشان تردید میکنم، باچه رویی به بامیان میرود؟ لین برق را ازاین مسیر که حق قانونی مردم این دیار بود را باکمال بی شرمی بارئیس جمهورپشتونیزم متحد وآن لین را منحرف وبه مناطق مربوط مربوطات خود اختصاص داد ودهها جوان هزاره دراعتراض به این تصمیم ظالمانه به خاک وخون کشیده شد. وهمچنین عطش قدرت وریاست آن را به حدجنون رسانده ودرحد حیوان درنده ی تنزل داده است که به طمع کمپاین برای آینده توقع دارد که مردم بامیان وهزارجات به اورٱی دهند، این آدم به عنوان رهبر قوم تاجیک چگونه اعتماد کرد؟ او دربرابر مردم هزاره هیچگونه آبروی برای خود نگذاشته است. ازماست که برماست، کارما اقلیت ها ازداخل ودمان خراب است. این مردهرگزنمی تواند مدافع حقوق مردم هزاره چه درحال اضر وچه درصورت ریاست ایشان باشد، دعامیکنم که به قدرت نرسد که او بدترازیک پشتونیزم است.
انصافی.

>>>   عبدالله آدم شریف، بردبار و آرام بوده اینکه ستایل را خوش دارد و یا داشته است، گناهی نیست. چرا که مانند صالح نابکار و قانونی قانون شکن و بسم الله و مارشال و دیگر دگروالان دزد نیست.

>>>   عبدالله عبدالله شریک جرم غنی کاکا است هردوی شان روی یک سکه اند ،این عبدالله عبدالله بود. که مسعود را غمگین وپریشان کردند ،راه وروش مسعود. را تغیر دادند وعساکر مسعود به افتخار مسعود. بالیدند. اما هیچ عمل نیک از خود. نشان ندادند ،حتی برادران مسعود ارواع مسعود را ناخشنود. ساختنند.
نمیدانم این قدر جنرالان از کجا شد که آنها در دولت کار میکند وخود. را سرسپرده عبدالله و راهرو مسعود میدانند حتی مسعود آنها را نمی شناخت .
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است