ایتلاف نجات افغانستان به منافع خود می اندیشند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۵۳    ۱۳۹۶/۴/۲۴ کد خبر: 135897 منبع: پرینت

بعد از آنکه شکایت معاون اول رییس جمهور، معاون دوم رییس اجرایی، وزیر خارجه، ووالی بر حال حکومت از آن سوی آبها از ترکیه بیرون شد، رییس جمهور، امروز واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، حشمت غنی احمد زی، آگاه مسایل سیاسی در برنامه «بازنگاه» در ارتباط با کار ایتلاف نجات افغانستان اظهار کرد: یک اشتباه بزرگ دیگر این رهبران این است که اینها نه بر سر نسل جوان معتقد هستند و نه بر سر آینده آنها معتقد هستند و غیر منافع خود منافع کسی دیگر را نمی بینند.

وی افزود: باید به این رهبران از هر قوم گفت حالا دیگر افغانستان در شانزده سال قبل خود نیست. حالا باید از هر قومی که هستید، چه هزاره، چه پشتون، چه تاجیک و چه دیگر اقوام، یک بار بیایید دور خود جمع شوید، چند ماه بر سر دولت انتقاد نکنید و بر سر خود انتفاد کنید. بر سر این مسایل صحبت کنید که فردای روز، چه کسی می تواند حکومت کند و چه کسی می تواند مسایل افغانستان را پیش برد. پنج یا ده سال آینده این کشور چه می شود؟ به جای اینکه پیوسته از حکومت انتقاد کنید، برای آینده آن برنامه ریزی کنید تا اوضاع در آینده نزدیک از این بهتر باشد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   مطلب بسیار خوب و بجا بود، توفوع ما هم بلاخره همین است تا برای پیشرفت وترقی و از همه اولتر برای احیایی اعتماد واتفاق برنامه ریزی کنیم و ازجانب هم جلو مداخلات کشورهای خارجی را که از نفاق ما استفاده می کنند و توسط خودمان بلا برای خودمان جور میکنند، گرفته بتوانیم.
شریف

>>>   این های که در این ایتلاف شرکت دارند هر کدام به نحوی منافع خود شان در خطر است بعضی از کاسه دور مانده اند بعضی از آینده هراس دارد . امآ در مجموع همه هراس از این دارند تا سرمایه های باد آورده شان به باد نرود.
قسم به خدای متعال که جان همه ما دست اوست این ایتلاف بخاطر نجات افغانستان نیست نیست نیست فقط بخاطر نجات خود شان سرمایه های شان و فک وفامیل شان. یگانه دلیل که ملت ما در به در هستند همین است. سال ها داکتر نجیب داد زد مردم حرفش را گوش نکردند حالا همه بر سر خود میزند. اگر این ایتلاف به مقصد میرسد. باز جنازه این وطن و این ملت را بخوانید

>>>   یعنی مقصد شما این است که ما دوسال دیگر حکومت بی کفایت برادر شما را تحمل کنیم؟

>>>   بسیار نظر نیک است به جای ایتلاف های ناپایدار واز هم ناکسیخته بفکر وحدت وطن شوند ونگزارند اتفاق واتحاد اقوام از بین رود ،اقوام افغانستان همه مردمان نیک اند.
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است