ایجاد دروازه امنیتی در جاده وزیر اکبر خان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۹    ۱۳۹۶/۴/۲۵ کد خبر: 135926 منبع: پرینت

حکومت درصدد ساختن دروازه امنیتی در چهارراه وزیر اکبرخان کابل است.

به نقل از آریانا نیوز، حکومت موانع تازه ای را در چهارراه وزیر اکبر خان گذاشته و به گفته نظامیان قرار است دروازه امنیتی در این جاده ساخته شود.

حکومت درباره گذاشتن موانع جدید در جاده وزیر اکبر خان چیزی نمی گوید اما ازدحادم و ترافیک بعد از گذاشته شدن این موانع انتقاد تند مردم را بدنبال داشته است. رییس ناحیه دوم شهر کابل گفته است که 32 نقطه برای برداشتن موانع کانتینری شناسایی شده است.

به گفته شهرداری کابل تا چهار ماه پیش رو، موانع کانتینری از مقابل خانه هیچ مقام دولتی، چهره های سیاسی و نهادها کاملا برداشته خواهد شد، اما شهردای هنوز دستور ندارد تا موانع مقابل نهاد های دولتی و مکان های دیپلمات نشین را بردارد هرچند که قرار است شهرداری موانع برخی نهادهای دولتی را که با تهدید روبرو نیستند را بردارد.

روند برداشتن موانع کانتینری از سطح شهر کابل که هفته گذشته متوقف شده بود، دوباره آغاز شده است و این در حالی است که بسیاری از این دیوارها در مقابل ساختمان شورای ملی، منازل گلبدین حکمتیار، حامد کرزی و چندین مقام پیشین و کنونی حکومت و بسیاری از نهادهای دولتی و غیردولتی برداشته نشده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دیوارهای کانتینری
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   او بیادر بیا ببی و خانه زلمی طوفان ده سرک کمپنی که یک تکه کانتینر پرش کده.

>>>   پشتونیزم و انحصارگرای چیست؟
در پیوند به برچیدن خیمه های تحصن.. از حکمتیار گرفته تا روحانیون طالبگرا که بیشرن پشتون بودند و هواداران احمدزی، یکسره فریاد می زدند و فتوای شرعی صادر می کردند که خیمه ها برچیده شوند. چون برای مردم مزاحمت می کند. ولی امروز که ارگ و شورای امنیت سرک ها را بسته است.. نه از منتقد، نه از روحانیون و نه هم صدای حکمتیار بلند می شود. نه از مریض گپ زده می شود و نه هم کسی سیروم بدست عکسش در صفحه هات اجتماعی دست بدست می شود. و نه هم از مزاحمت اجتماعی خبری است. به این خاموشی و به اون فریاد ها و فحش های دیروز که حجت شرعی داشتند، انحصارگرایی پشتونیزم می گوییم. فقط جایی که منافع و اقتدار پشتونیزم باشد، دیگر توجیه شرعی و کفری ساخته می شود.
#احمد_شاه_فرید

>>>   تا چی زمانی این جنابعالی ها پشت دیوار تاریکی پنهان میشود و عینک دودی که چشم های انها رو در مقابل روشنی ، تاریک و تاریک تر می کند آیا روزی خواهد شد که دیگر هیچ چیزی رو نبینن؟ و از روشنفکری و بیداری جامعه چشم ها بینایی شان را از دست خواهد داد و انون زمان دیگه خیلی دیر است ، باید مردم در مقابل این دیوار که ملت را از دولت جدا کرده به پا خیر و از حق شان دفاع کنن ، حق گرفتنی است ، نه داده نی .

>>>   گلبیدین که خود از جمله ترورستان و حامیان ترورستان است دیوار های کانکریتی را بفریب مردم مقابل خانه اش گذاشته با گذاشتن این دیوار های سمنتی طوری وانمود میکند کهگویا ترورست های دشمن ان است در حالیکه چنین نیست حمله ترورستی هوتل فاینس واقع وزیر اکبر خان انتحاری نزدیک دروازه میدان هوایی کابل و عمل ترورستی شاشهید که صد ها انسان را بشهادت رساند و صد ها خانه را ویران کرده بود و صده زخمی بجای گذاشته و کریم امین نماینده خاص گلبیدین مسولیت هر سه این حوادث را از طریق نشرات تلویزیون ها هم پذیرفته است و ده ها حوادث دیگر را میتوان منحیث رهبر ترورستان توسط گلبیدین نامبرد و زلمی طوفان که ازچور و چپاول خانه ها و دکان های مردم و دارایی های عامه صاحب مال ومنال شده اکنون از ترس مردم خود را قلاه بند کرده روزی خواهد رسید که تمام این خیانت ها را جوابگو باشد و اتش جهنم منتظر زلمی طوفان و گلبیدین و امثال انها است از محکمه عدل الهی پنهان شده نمیتوانند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است