جنرال راین فانتس، مسوول جدید سیستکا شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۱    ۱۳۹۶/۴/۲۵ کد خبر: 135927 منبع: پرینت

فرمانده مشترک انتقال امنیت به کارش در افغانستان پایان داد و جنرال راین فانتس آمریکایی بجای وی مقرر شد.

جنرال ریچارد کایزر، مسوول بخش رسیدگی به نیازهای نیروهای امنیتی و نظارت از کمک های جامعه جهانی در برنامه حمایت قاطع، روز شنبه 24 سرطان 96 به کارش در کشور پایان داد.

جنرال راین فانتس، که سابقه 12 سال کار در منطقه را دارد و مسوول چندین ماموریت در افغانستان بوده است، اکنون مسوولیت فرمانده مشترک انتقال امنیت را به عهده می گیرد.

سیستکا یا فرمانده مشترک انتقال امنیت در افغانستان مسوولیت های بالا بردن توانایی نیروهای امنیتی، مدیریت و تامین منابع مورد نیاز نیروهای دفاعی و امنیتی، نظارت مالی و حسابدهی از کمک هایی که به کشور وارد می شود را بر دوش دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیستکا
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   Haroon Amirzada
از موضعگیری جسورانه و عدالت خواهانه استاد عطا در برابر رژیم تمامیت خواه حمایت باید کرد.

سخنان استاد عطا خواست میلیونها انسان این سر زمین است. استاد عطا راه برگشت و عقب نشینی ندارد. مردم باید تکیه گاه اجتماعی و سیاسی او شوند او را تنها در میدان نبرد با فاشیزم که از حمایت تروریزم جهانی گرفته تا ابرقدرت ها برخوردار است نگذارند.
تنها نگرانی من پایداری و وفاداری جنرال دوستم به تعهداتش است.
استاد جسورانه و مردانه از دوستم بحیث فرزند شمال و متحد خود در برابر پرونده او دفاع می کند. اما ترسم اینست استاد در میدان نبرد با فاشیزم از پشت خنجر نخورد.
استاد با اعتقاد راسخ در مورد پایداری و اتحاد "ائتلاف نجات" حرف می زند. امید است این ائتلاف کمر استاد و آرمانهای میلیونها انسان را در یک دادخواهی بزرگ تاریخی نشکند و به تعهداتشان وفادار باقی بمانند.
اگر رهبران ائتلاف نجات در برابر چند تا کرسی سر خم نکنند باور دارم که پیروزی از آنان است. زیرا این ائتلاف نماینده میلیونها انسان عدالت خواه است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است