هم اکنون: اعلام موجودیت یک حزب سیاسی جدید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۶/۴/۲۵ کد خبر: 135935 منبع: پرینت

انصراف از استقلال در تصمیم گیری به معنی انصراف از هویت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، امروز یکشنبه 25 سرطان 96، حزب سیاسی به نام "محور ملی افغانستان" اعلام موجودیت می کند که رحمت الله نبیل، رنگین دادفر اسپنتا، داوودعلی نجفی، جعفر مهدوی، تمیم نورستانی، شکیبا هاشمی، میرزامحمد یارمند، کریم براهوی و امیرمحمد اخوندزاده از چهره های برجسته این حزب می باشند.

اسپنتا با اشاره به ضعف سیاست کشور در برابر پاکستان متذکر شد: سیاست خطرناک اعتماد به استخبارات پاکستان موجب شد تا حساسیت ها در برابر این سازمان کاهش یابد.

لحظاتی قبل این نشست شروع شده است که هم اکنون اسپنتا مشاور پیشین امنیت ملی کشور در این نشست در حال سخنرانی می باشد.

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسپنتا
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   درزمان که درحکومت بودند چی دستاورد داشتند که حالی حزب میسازند
اریامهر ازکابل

>>>   تمیم نورستانی که معاش سربازان پولیس نورستان رادزدیده بود به افتخار این حزب جدید واپس میدهد یانه؟؟

>>>   هرزمانیکه صرف دوحزب بود آنوقت براستی حزب موثر بوده میتواند نه اینه تعداد احزار ازتعداد نفوس بیشتر باشد

>>>   سلام و عرض ادب نثارتان باد!
هر هموطن اگر خشتی در تعمیر این میهن وقدمی در استقرار صلح و سعادت این کشور جنگ زده بردارد خیرمقدم میگویم ، خداوند یار و مددگارشان باد.
تا جائی چهره ها واقعآ صادق ، پشت کار و وطن پرست هستند . بخصوص شخص نبیل صاحب .
دوکتور سادات

>>>   قصاب که زیاد شد گوسفند حرام میمیرد..

>>>   خداوند یار و یاور این حزب در راه خدمت به افغانستان باشد اعضای محترم رهبری حزب از شخصت های نیک نام کشور اند.

>>>   قصا ب که زیاد شد گا و مردار می شود

>>>   نگو حزب بگو دکان بقالی جدید باز شد

>>>   تبریک طفل ناجایز دیگر امریکا

>>>   كسانكه از امريكا آمدند، نود درصد دزدى را همينا كردند، اينها سازمان هاى كمك رسانى جهانى را ميشناختند، به ميليارد دزدى كردند.
اما دزدى و چپاول خود را بنام دگران بى اندازه تبليغ كردند...
فاسد اصلى جنايات و دزدى ها كرزى و برادرانش و زاخيل وال و وردك بزرگترين ننگ وطنم ميدانم ... بر كسيكه از بول يتيمان و بيوه زنان و خانواده هاى سربازان شهيد قصرها ساختند و پول اندوختند!

>>>   کلمرغ روز به روز منزوی تر و منفور تر شده میرود۰ این کوچی بی مغز که بعد از کودتای تقلب توسط بادار امریکائی اش بقدرت رسانیده شد خیانت دزدی و اختلاس را به حد اعظم آن رسانده و با حمایت از تروریست ها بخاطر قوم کشور را به خطر تجزیه و جنگ داخلی مواجه ساخته۰

>>>   Chardiwal
جالب است این آقایون سپنتا ، نبیل و خصوصا نجفی (خاین ) در انتخابات از رای مردم به نفع کرزی و تیم منفور آن دزدی و سؤ استفاده کرد ، خود اینها و قماش‌شان حامل مشکلات کنونی‌ حکومت وحدت ملی هستند .
اینها باز هم ماننده گاو پیر کنجاره خواب می‌‌بینند و مردم را احمق خیال کردند

>>>   حمد اسلم سلیم
این اسپنتا همان چوکره و پندک وردار کرزی نیست ، وضعیت کنونی یک شبه به وجود نیامده کرزی و همین اسپنتا و چوکره دیگر کرزی نقش های در به وجود آمدن وضعیت موجود داشته اند مردم حافظه شان آنقدر هم ضعیف نیست.

>>>   اسپنتا که در حکومت کرزی ریس شورای امنیت بود و وزیر خارجه چه کار خوب کرده بود و داوود علی نجفی که از جمله کمیشران انتخابات بود و تقلب را انجام داده بودند و در زمان وزارت تراسپورت چه کار خوبی را کرده مثل اینها دیگران شان که حال مردم توقع کار خوب ونیک را از انها کنند و این اشخاص ذکر شده بجز شکیبا هاشمی دیگر تمام شان در حکومت کرزی هر کاره بودند و اکنون بیکار شده اند بهترین کار برایشان حزب سازی است و بکمک کرزی خان این حزب را سازماندهی کرده اند و هدف شان بقدرت رساندن دوباره کرزی است نه خدمت بمردم کشور .

>>>   همین سپنتا نبود که دو سال تمام برای قرارداد های سترادیژیک و امنیتی (فروش افغانستان به امریکا) تبلیغ کرد و با کرزی مداری یکجا لویه جرگه فرمایشی را فراخواند، تا این قرارداد را کانکریتی یا دایم العمر بسازد. سپنتا و کرزی در تاریخ سیاه کشور به نام دو وطنفروش ثبت خواهند بود.

>>>   کارنیک وخوبی است تعدد احزاب بیانگر تکامل دموکراسی میباشد خداکند که برنامه واساسنامه علمن تنظیم شده داشته باشند وخوهان ایجاد دولت عادل وغیر فاشیستی وقبیله گرانباشند.موفقیت شانرا خواهانم.
بااحترام داکتر عبید الله فضلپور.

>>>   به نظر من و برداشت که بعد از تعقیب و و بررسی خبرنامه های استگاههای خبری افغانستان داشتم محور ملی افغانستان حزب سیاسی نه، بل یک اجماع سیاسی از سیاسیتمداران افغانستان، از طیف های مختلف قومی و حزبی افغانستان است. برداشت عمومی این است که بانیان و طرفداران این اجتماع سیاسی بر محور حامد کرزی رئیس جمهور اسبق افغانستان می پیچد، گویا هدف کلی این محور هماهنگی سیاستمداران کهنه کار دوران کرزی و جلب و جذب دیگر افراد

>>>   ادامه ...
است تا بر گرد این محور جمع شده یک نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آینده داشته و یا هم از نامزدی حمایت نموده و امتیاز گیری کنند.
جام

>>>   ای کاش این حزب جدید آغاز کارش را از تخریب و محو کوکنار برادر نیک کرزی جان در هلمند آغاز نمایند تا اعتماد مردم را به دست بیاورند وگرنه مردمان پاک و صادق که به منظور خدمت واقعی با اینها استاده شده اند مایوس خواهند شد و به زود ترین فرصت چهره واقعی خود را نمایان خواهد کرد. از خداوند تعالی راه نیک برای این حزب خواهانیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است